نقش رژیم صهیونیستی در بحران سوریه، پیام‌های متعددی برای محور مقاومت دارد

کارشناس مسائل صهیونیستی و منطقه، نقش پلید و ناپاک رژیم صهیونیستی در بحران سوریه را حامل پیام‌های متعددی برای محور مقاومت دانست.

«تحسین الحلبی»، اسیر آزاده فلسطینی و کارشناس مسائل صهیونیستی و منطقه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیروت، تصریح کرد: تحرکات رژیم صهیونیستی در مرزهای اشغالی جولان حامل پیام‌های متعددی برای سوریه، حزب الله و جمهوری اسلامی ایران است.

این کارشناس مسائل منطقه تاکید کرد: حمایت رژیم صهیونیستی از گروه‌های تروریستی در مرزهای اشغالی جولان در اشکال و انواع مختلف آن، حامل این پیام برای سوریه، حزب الله و ایران است که منطقه قرار گرفته بین مرزهای اشغالی جولان تا استان قنیطره باید خارج از حضور و سیطره محور مقاومت باشد.

الحلبی افزود: پیش‌تر نیز شاهد تجاوزاتی از سوی رژیم صهیونیستی در سوریه بودیم، اما اذعان نخست وزیر این رژیم به این تجاوزها به این معناست که تل‌آویو هرآنچه در توان دارد، بکار می‌بندد تا مانع قدرت‌گیری مجدد سوریه و ادامه حمایت‌های حزب الله و ایران از دمشق شود.

با این حال وی بر این باور است، هیچ یک از این تجاوزات صهیونیستی و تهدیدات صورت گرفته، نمی‌تواند، اهداف مورد نظر صهیونیست‌ها را محقق کند، چون سوریه و محور مقاومت بارها تاکید کرده‌اند که با این تجاوزه‌ها مقابله خواهند کرد و دلیل این مدعا واکنش اخیر پدافند موشکی سوریه است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی را هدف گرفت.

این کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ادامه موفقیت‌ها و پیروزی‌های ارتش سوریه و متحدین دمشق در عرصه میدانی این باور را در اذهان صهیونیست‌ها تحکیم می‌کند که ساعت صفر فروپاشی این رژیم نزدیک‌تر شده، لذا آنها تلاش می‌کنند، حمایت خود از گروه‌های تروریستی و تکفیری را افزایش دهند.

وی درباره نقش رژیم صهیونیستی در نبردهای جاری در سوریه نیز گفت: در این تردید نیست، تل‌آویو در تحرکات و نبردهای گروه‌های مسلح در جبهه‌های مختلف سوریه نقشی اساسی ایفا می‌کند و این موضوعی است که سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی این رژیم نیز آشکارا و علنا به آن اذعان کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 19 =