استکبار جهانی همواره به‌دنبال مشکل‌تراشی برای نظام اسلامی است

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: استکبار جهانی همواره به‌دنبال مشکل تراشی برای نظام اسلامی است و ملت ایران می‌بایست همچون انتخابات در تمام روزهای سرنوشت ساز و مهمی که در پیش رو دارد قدم‌های محکمی بردارد.

سردار پاسدار محمدعلی حق‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با گرامیداشت سوم خرداد مصادف با سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در طول تاریخ ۸ ساله جنگ تحمیلی جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) که "خرمشهر را خدا آزاد کرد" اذعان داشت: پیروزی رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر، نتیجه لطف خداوند، ایمان و تقوای امام راحل، رزمندگان اسلام و ملت ایران بوده است.
 
وی طراحی، شجاعت، خستگی ناپذیری، پیگیری مردم و رزمندگان اسلام را از جمله ویژگی‌های عملیات فتح خرمشهر خواند و گفت: بازپس گیری خرمشهر به‌عنوان منطقه‌ای استراتژیک، نتیجه اخلاص انسان‌هایی است که بدون بزرگنمایی و در راه نجات مردم و خاک میهن خود در جنگ حضور داشتند. 

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان تصریح کرد: اقدام سریع، ساده، شجاعانه و قاطعانه مردم و رزمندگان اسلام با اتکا به خداوند متعال بدون نگرانی از نتیجه‌ای که حاصل می‌شود باعث شد خدواند در عملیات آزادسازی خرمشهر بهترین نتیجه را برای ملت ایران رقم بزند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "ملت ایران می‌بایست قدم‌های بزرگی بردارد و خرمشهرهای زیادی در پیش رو داریم" افزود: استکبار جهانی همواره به‌دنبال مشکل تراشی برای نظام اسلامی است و ملت ایران می‌بایست همچون انتخابات در تمام روزهای سرنوشت ساز و مهمی که در پیش رو دارد قدم‌های محکمی بردارد.

فرمانده جبهه‌ مقاومت با بیان اینکه رعایت حق الناس باعث کسب بهترین نتیجه و رضایت خداوند است گفت: در تمام امور، حفظ تقوا و رعایت حقوق مردم و حتی حقوق دشمنی که به اسارت گرفته شده موجب اجر و موفقیت انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =