اقشار مختلف مردم عسلویه حضوری گسترده در مراسم روز قدس داشته باشند

بوشهر – فرماندار شهرستان عسلویه گفت: اقشار مختلف مردم عسلویه حضوری گسترده در مراسم روز قدس داشته باشند.

عبدالله نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، واقع نخواهد شد.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در مورد روز جهانی قدس اضافه کرد: روز قدس روز حیات اسلام است و باید مسلمین به هوش بیایند. باید بفهمند قدرتی را که مسلمین دارند.

فرماندار شهرستان عسلویه تصریح کرد: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس یادگار و نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و بیانگر منویات رهبرمعظم انقلاب و پایبندی مردم ایران به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل استکبار جهانی و زور گویان عالم است تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند.

وی افزود: بیش از سه دهه است که در روز جمعه پایانی ماه مبارک رمضان آحاد مردم روزه دار و مومن به عنوان یک فریضه در راهپیمایی شرکت می‌کنند و امسال نیز با حضور پر رنگ مردم  ولایت مدار و آزادی‌خواه در روز جهانی قدس پیامی محکم و باصلابت به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی خواهند داد و با آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.

نادری تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین و نزدیک بودن روز جهانی قدس از مردم همیشه در صحنه  و مرزداران غیور شهرستان عسلویه دعوت می‌کنم همراه و همگام با مردم مومن، شجاع و عزیز ایران با شرکت در راهپیمایی بزرگ روز قدس ضمن ابراز وفاداری و هم‌دردی با مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام انزجار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − هفت =