حجی زواره: پنج دقیقه بیهوش بودم/حریف مصری طلای جهان را از من گرفت

تکواندوکار وزن پنجم تیم ملی کشورمان گفت: شرایط بسیار خوبی برای کسب دومین طلای جهان داشتم که متاسفانه حریف مصری با آن حرکت خطا مانع از آن شد تا به این خواسته برسم.

مسعود حجی زواره بعد از کسب مدال برنز جهان ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: در سه مبارزه متوالی حریفانی از جزایر موریس، پاکستان و صربستان را شکست دادم و در مبارزه با رقیب مصری در حالی که با اختلاف پیش بودم، روی ضربه خطای حریف موفق به ادامه مسابقات نشدم.

وی ادامه داد: فقط زمان ضربه خطا را به یاد دارم و با این ضربه نزدیک به ۵ دقیقه بی هوش بودم و دیگر چیزی متوجه نشدم.  بعد از مراجعه به بیمارستان و انجام تمهیدات لازم، الان شرایط بهتری از قبل دارم و با گردنبند طبی باید چند روزی را پشت سر بگذارم تا به بهبودی کامل بدست آید.

این عضو تیم ملی با بیان اینکه چهار ماه برای حضور در این رقابتها شبانه روز تمرین کرده است اظهار داشت: شرایط بسیار خوبی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود داشتم و شک نکنید اگر این اتفاق نمی افتاد می توانستم به هدف خود که دومین طلای جهان بود دست پیدا کنم. در چهار مبارزه ای که شرکت کردم فقط یک امتیاز دادم و باقی امتیازات رقبا روی اخطار داور برای آنها روی تابول ثبت شد. 

حجی زواره در خصوص سطح فنی مسابقات هم گفت: در این دوره تکواندوکاران ۱۸۳ کشور شرکت کرده اند که در تاریخ ۴۴ ساله این مسابقات بی سابقه بوده و همین موضوع باعث شد تا رقابتهای سطح بالایی را شاهد باشیم. ما هنوز ۵ تکواندوکار دیگر در جدول داریم و به تکرار عنوان تیمی دوره قبل امیدوار هستیم.

سرگروه تیم ملی ادامه داد: تکواندو به سرعت در حال پیشرفت است و کشورها سرمایه گذاری بسیار خوبی در این رشته داشته اند و تیم های مدعی با بهترین شرایط به «موجو» آمده اند. تیم ما هم شرایط بیسیار خوبی دارد. همه نفرات آماده هستند و بهترین کیفیت را به نمایش می گذارند و مردم دعا کنند تا اعضای تیم مزد زحمات خود را گرفته و بتوانیم با جام قهرمانی به ایران بازگردیم.

وی در پایان گفت: بعد از بازگشت به تهران و پیگیری امور درمانی، تلاش می کنم تا با جدید کار خود در تیم ملی ادامه داده و در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ بازهم به مدال طلا دست پیدا کنم.

رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در کره جنوبی جریان دارد و مسعود حجی زواره روز گذشته بعد از کسب سه پیروزی در برابر رقیب مصری با خطای شدید حریف موفق نشد به رقابتها ادامه دهد و در نهایت به نشان برنز دست یافت تا ۵ امتیاز به داشته های ایران در جدول امتیازی این رقابتها بیافزاید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =