رضایی می توانست مدال بهتری بگیرد/ دغدغه مدال داشتیم

مربی تیم قایقرانی آبهای آرام در رده سنی جوانان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شاگردش در رقابتهای جهانی گفت: رضایی می توانست مدال بهتری بگیرد.

ایمان پور عزیز  مربی تیم قایقرانی آبهای آرام کشورمان در رده سنی جوانان پسر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: شاگردان من در این رده سنی بعد از دو سال برنامه ریزی مداوم و حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال در کشورهای پرتغال و بلاروس با یک تجربه عالی در رقابتهای امسال قهرمانی جهان رومانی حاضر شدند. 

وی افزود: مسابقات این دوره قهرمانی جهان در رده سنی زیر ۲۳ سال و جوانان آبهای آرام بسیار خوب و در سطح بالاتری نسبت به دو دوره قبل برگزار شد. سطح تمامی پارو زنان بالاتر رفته و حریفان مان با تکنیک های بهتری در رقابتها حاضر بودند. 

پور عزیز خاطر نشان کرد: ما نیز نسبت به شرایط قبل بهتر و تکنیکی تر بودیم. شاگردان من عملکرد بهتری داشتند. یکی از دغدغه هایی که از رقابتهای بلاروس داشتیم کسب مدال بود که خدا را شکر توانستیم در رومانی به این هدفمان برسیم. رضایی در بلاروس به فینال رقابتها رسیده بود و با برنامه ریزی ها و بررسی های صورت گرفته پیش بینی کسب مدال داشتیم و توانستیم. 

وی ادامه داد: رقبای محمد نبی رضایی در این رقابتها از کشورهای روسیه، بلاروس، روسیه و آلمان و لتونی بوده و بسیار خوب بودند. فینال سختی بود چرا که درست در این روز هوا کمی طوفانی شد و شاهد وزش باد شدید بودیم. در مسابقه قایقرانی اینکه قایقران در کدام خط مسابقه دهد بسیار مهم است چرا که وزش باد در مسیر آب تاثیر دارد و همین مسئله نیز بر روی عملکرد قایقرانان تاثیر داشت. 

مربی تیم قایقرانی آبهای آرام کشورمان تصریح کرد: با این حال رضایی موفق شد مدال برنز این رقابتها را برای اولین بار در تاریخ قایقرانی کشورمان در این بخش کسب کند. معتقدم اگر مشکل آب و هوا نبود رضایی می توانست مدال بهتری بگیرد. 

وی بیان داشت: بعد از استراحت یک هفته ای قایقرانان تمرینات خود را از سر گرفته اند. قرار است طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و مواد مسابقات قهرمانی آسیای رده سنی جوانان که در چین برگزار می شود تیم را ببندیم. پیش بینی ما اعزام دو تا سه قایقران پسر در رده سنی جوانان آبهای آرام از بین ۷ ملی پوش حاضر در تیم است. 

پور عزیز ادامه داد: هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی در نشست چند روز گذشته خود تصمیم به اهدای پاداش به رضایی گرفته اند. در مجموع فدراسیون قایقرانی حمایتهای خوبی از ما برای کسب مدال داشت . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یازده =