رئیس مجمع نمایندگان بوشهر:شکست های پیاپی آمریکا دربرابر ایران انزوای جهانی آن را رقم زده است

بوشهر-ایرنا- نماینده مردم دشتستان و رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شکست های پیاپی و مفتضحانه آمریکا و دونالد ترامپ رئیس جمهوری بی تدبیرش در برابر ایران باعث انزوای بیش از پیش آنها در مجامع مهم جهانی و بین المللی شده است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از ایرنا، محمدباقر سعادت روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید بوشهر افزود: امیدواریم پیروزهای ملی حاصل از تدبیر و شکست های محصول تندروی در همه دنیا الگویی عملی برای لحاظ کردن تصمیم های راهبردی آینده باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتصاب ۲ بوشهری به عنوان استاندار در دولت دوازدهم اظهار داشت: به واسطه انتخاب هوشمندانه دکتر روحانی و وزیر کشور که مصطفی سالاری و اسماعیل تبادار را بعنوان استانداران استان های گیلان و فارس انتخاب کردند، تقدیر می کنیم.
وی ادامه داد:امیدواریم عبدالکریم گراوند به عنوان استاندار جدید بوشهر که با درایت و تجربیات کافی و آشنا با فضای استان است، بتواند با استفاده از تمامی ظرفیت ها و مشاوره های دلسوزان سکاندار موفقی برای هدایت استان بوشهر به سمت توسعه و شکوفایی باشد.
سعادت اضافه کرد: مصطفی سالاری در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید در حالی سکاندار استان بوشهر شد که کشور با تحریم، بحران های عدیده مالی روبرو بود اما کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشت.
نماینده مردم دشتستان در مجلس در ارتباط با مطالبات اصلی مردم استان بوشهر بیان کرد: توجه جدی به مسائل و بویژه اشتغال جوانان که یکی از دغدغه های اصلی خانواده های آنهاست نیازمند پیگیری جدی است.
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس ادامه داد: اشتغال جوانان این استان در بخش های مختلف نفت و گاز با توجه به مصوبه استخدام ۵۰ درصد نیروهای بومی در این بخش باید بطور جد لحاظ شود تا شاهد کاهش میزان بیکاری در این استان باشیم.
وی گفت: همچنین توجه ویژه و جدی به جذب سرمایه گذاری خارجی و تشویق سرمایه گذاران داخلی برای رونق و بهبود فضای کسب و کار در این استان ضروری است.
سعادت ادامه داد: با توجه به موقعیت بندری استان بوشهر اتصال راه آهن شیراز- بوشهر نقشی تاثیرگذار در رونق فعالیت تجاری این استان دارد و می تواند با کاهش بار ترافیکی مسیر بوشهر – شیراز امنیت جانی مسافران این خط را افزایش دهد که با توجه به این میزان اهمیت امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد تحقق این مهم باشیم.
وی گفت: ایجاد زیرساخت های لازم برای ایجاد مناطق آزاد تجاری و توجه به مشکل کمبود آب استان بوشهر بویژه در بخش کشاورزی از مطالبات جدی مردم این استان است.
در این آئین با تقدیر و تکریم از فعالیت های مصطفی سالاری استاندار سابق بوشهر، عبدالکریم گراوند به عنوان استاندار جدید بوشهر معرفی شد.
۷۲۱۲/۶۰۴۳**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =