ارتش سوریه مناطق جدیدی را از اشغال تروریست‌ها آزاد کرد

یگان‌های ارتش پس از چند ساعت درگیری‌های شدید با تروریست‌های جبهه النصره موفق شدند مناطقی در جنوب غرب ریف دمشق را از حضور تروریست‌ها پاکسازی کنند.

ارتش سوریه مناطق جدیدی را از اشغال تروریست ها آزاد کردبه گزارش طبس نیوز به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا): یگان‌های ارتش سوریه در ادامه عملیات نظامی برای نابودی و ریشه کنی تروریست‌های جبهه النصره توانستند بخش‌های وسیعی از مناطق تحت اشغال این گروه را در جنوب غرب استان ریف دمشق و در حومه شهر قنیطره آزاد کنند.

خبرنگار سانا مستقر در قنیطره اعلام کرد یگان‌های ارتش پس از چند ساعت درگیری‌های شدید با تروریست‌های جبهه النصره موفق شدند تپه حلف شور در حومه دو روستای بیت سابر و بیت تیما و تپه المقلع در غرب روستای کفر حور در جنوب غرب ریف دمشق را از حضور تروریست‌ها پاکسازی کنند.

خبرنگار سانا افزود یگان‌های ارتش سوریه در این عملیات ده‌ها تن از تروریست‌ها را کشته و یا زخمی و مخفیگاه‌های آنان را تخریب کردند.

یگان‌های ارتش سوریه شنبه گذشته نیز تعدادی از تپه‌های راهبردی و مشرف بر مناطق سهل حینه، کفر حور و بیت تیما را آزاد کردند و با آزاد سازی این مناطق مسیر تدارکاتی و امداد رسانی و محور‌های تردد تروریست‌ها از این روستا‌ها به طرف بیت جن قطع شد.

تروریست‌های وابسته به جبهه النصره که از جانب ارتش رژیم صهیونیستی حمایت می‌شوند در برخی روستا‌ها و شهرک‌های حومه قنیطره و جنوب غرب ریف دمشق مستقر هستند.

یگان‌های ارتش سوریه روز سه شنبه همچنین روستای جب عوض و تپه الشیخ محمد در حومه حلب را آزاد کردند. یگان‌های ارتش سوریه در ادامه پیشروی به طرف مواضع عناصر جبهه النصره در حومه حلب، به پیروزی‌های جدیدی در مبارزه با این گروه دست یافتند و موفق شدند مناطق جدیدی را در جنوب غرب شهرک خناصر آزاد کنند.

نیرو‌های ارتش سوریه و همپیمانان آن از چند محور به طرف مواضع تروریست‌های جبهه النصره در جنوب شرق حلب و جنوب غرب شهرک خناصر یورش بردند و روستای جب عوض و تپه الشیخ محمد را آزاد کردند. نیرو‌های ارتش سوریه و همپیمانان آنان در عملیات آزاد سازی این مناطق ده‌ها تن از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 8 =