کشتی فرنگی باشگاههای جهان/رنگرز: روس ها به قدرت کشتی ایران باختند

اصفهان – ایرنا – سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی،گفت: شکست ۱۰ بر صفر نماینده روسیه در جام باشگاه های ایران مقابل بیمه رازی در واقع شکست آنها مقابل قدرت کشتی ایران بود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از ایرنا، حسن رنگرز روز جمعه در جمع خبرنگاران، افزود: خوشبختانه اعضای تیم کشتی بیمه رازی همگی از آمادگی خوبی برخوردار هستند و طی هفته های گذشته روی تاکتیک آنان کار و برای مقابله با همه حریفان برنامه ریزی کرده ایم و در نخستین مسابقه روز گذشته نیز تیم قرقیزستان را ۱۰ بر صفر شکست دادیم.
وی اظهار داشت: برای تیم قدرتمند روسیه نیز برنامه ریزی جداگانه ای داشتیم و هر چند فکر می کردیم که با این تیم در فینال روبرو خواهیم شد اما با توجه به قرعه کشی مسابقات در مرحله گروهی به مصاف روسیه رفتیم به طوری که این تیم با چندین قهرمان جهان و المپیک خود در جام باشگاههای جهان حضور پیدا کرده بود و از سوی دیگر نباید فراموش کنیم که آنها با قبول شکست ۱۰ بر صفر، به قدرت تیم ایران باختند و برای نخستین مرتبه بود که در هر ۱۰ وزن آنها را شکست دادیم.
دارنده مدال طلای پیکارهای قهرمانی جهان ادامه داد: خود ما نیز انتظار چنین شکستی را از آنان نداشتیم اما با توجه به اینکه به همراه کادر فنی برنامه خاصی برای هر ۱۰ کشتی مقابل روسیه داشتیم، توانستیم این تیم را قاطعانه شکست دهیم و یک بار دیگر قدرت کشتی ایران را به جهانیان نشان دهیم.
رنگرز بیان داشت: امروز نیز در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف ‘بیوک شهیر’ ترکیه برویم که تیم بسیار خوبی است و با نفرات عنوان دار خود در این پیکارها حضور یافته است، امیدواریم با شکست این تیم به فینال رقابت ها و به مقام قهرمانی برای سومین مرتبه دست یابیم.
سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی بیان داشت: از مسوولان بیمه رازی تشکر می کنم که امکانات لازم را برای این تیم فراهم کردند تا ابتدا در لیگ قهرمان شویم و در جام باشگاههای جهان نفرات مورد نظر را جذب کنیم تا یکبار دیگر بتوانیم قهرمانی باشگاه های جهان را برای کشورمان حفظ کنیم.
امروز (جمعه) در مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در اصفهان تیم های سینا صنعت ایذه با گئورگیان کلاب گرجستان و بیمه رازی اصفهان با بیوک شهیر ترکیه برای راهیابی به فینال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان از صبح روز گذشته( پنج شنبه) با حضور ۱۰ تیم خارجی و سه تیم داخلی در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان شهر اصفهان آغاز شده و امروز (جمعه) با مشخص شدن تیم های برتر به پایان می رسد.
ورزشی**۱۰۶۷** ۱۷۰۱
خبرنگار: رضا رمضانی* انتشار: حمید قدیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =