رویدادهای خبری سه شنبه پنجم دیماه در استان کردستان

سنندج – ایرنا – همایش استانی روز جهانی آب و خاک و تجلیل از فعالان نهضت سوادآموزی مهمترین رویدادهای خبری امروز خبری سه شنبه پنجم دیماه در استان کردستان است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار ایرنا امروز همایش استانی روز جهانی آب و خاک ساعت ۹ صبح در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار می شود.
امروز همچنین به مناسبت هفته نهضت سواد آموزی در آیینی از فعالان و مدیران نهضت سواد آموزی کردستان ساعت ۹ صبح در باشگاه فرهنگیان سنندج تجلیل می شود.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن ۳۳۲۳۰۱۰۵ و ۳۳۲۸۸۶۸۳ به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر ۳۳۲۸۸۶۸۲ ارسال کنند.
کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کردستان (ایرنا) نیز به آدرس IRNASANANDAJ@ و اینستاگرام هم به آدرس IRNAKURD در دسترس است.
گزارش این رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کردستان (ایرنا) به آدرس http://www.irna.ir/kurdistan منتشر خواهد شد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) تنها خبرگزاری رسمی کشور است که در سال ۱۳۱۳ برابر با ۱۹۳۴ میلادی به عنوان ششمین خبرگزاری جهانی راه اندازی شد.
خبرنگار: عبدالله رحمانی** انتشار: امید بهمنی
۳۰۲۰/۶۱۰۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 16 =