انتظام به دنبال دمپایی روفرشی بود/ ادعاهای وی به دلیل اغراض سیاسی و کهولت سن است

زندانی سیاسی دوران پهلوی در واکنش به گفته‌های عباس امیر انتظام که مدعی شده بود در هفت سال از دوره محکومیش از کفش و دمپایی محروم بوده است، گفت: انتظام احتمالا به دنبال دمپایی روفرشی بوده، ادعاهای وی به دلیل اغراض سیاسی و کهولت سن است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، عباس امیر انتظام سخنگوی دولت موقت که پس از افشای اسناد لانه جاسوسی به جرم جاسوسی برای آمریکا و اقدام علیه امنیت ملی به حبس ابد محکوم شده بود در گفت و گویی از پاپوشی موکتی رونمایی کرده و مدعی شده بود هفت سال از دوره محکومیتش از کفش و دمپایی محروم بوده است در همین خصوص عزتشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس به بررسی این مساله پرداخت.

وی گفت: در آن مقطع زمانی در زندان اوین حضور مستقیم نداشتم اما به دلیل مسئولیت در کمیته انقلاب از ندامتگاه ها بازدید داشته و گزارش هایی را جمع آوری می کردم و بر همین اساس می گویم که ادعای آقای انتظام کذب است.

عزتشاهی در ادامه افزود: همه زندان ها به امکانات عمومی نظیر دمپایی مجهز بودند و سوال من این است اگر آقای انتظام از دمپایی محروم بود چگونه در محوطه تردد و از دستشویی استفاده می کرد؟
این زندانی سیاسی دوران پهلوی در پایان طرح این سخنان را تحریف و سیاه نمایی وقایع انقلاب عنوان و تصریح کرد: شاید منظور اصلی آقای امیرانتظام بهره مندی از دمپایی روفرشی و محرومیت از امتیازات اینچنینی بوده است وگرنه ایشان نیز مانند سایر محکومین از امکانات متعارف برخوردار بود و در غیراینصورت از این مساله بهره برداری لازم را می کرد لذا طرح چنین شبهاتی پس از چند دهه ناشی از برخی از اغراض سیاسی و کهولت سن است.

انتهای پیام/

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + دو =