فیلم/خیانتی که اسراییل را نقره داغ کرد

روزی که مسئولان رژیم صهیونیستی با خبر شدند دو سربازشان توسط رزمندگان مقاومت به اسارت گرفته شده اند، نگاه ها به یک مرد دوخته شد تا معلوم شود چه در سر دارد و سرگذشت این دو نفر چگونه توسط حزب الله رغم خواهد خورد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، روزی که جهان و به خصوص مسئولان رژیم صهیونیستی با خبر شدند که دو سرباز این رژیم توسط رزمندگان مقاومت به اسارت گرفته شده اند، نگاه ها به یک مرد دوخته شد تا معلوم شود چه در سر دارد و سرگذشت این دو نفر چگونه توسط حزب الله رغم خواهد خورد.

صهیونیست‌هایی که در تبادل قبلی اسرا به حزب الله خیانت کرده بودند و از فرستادن سه اسیر مهمی که مقاومت خواهان برگشتشان بود خودداری کرده بودند دیر یا زود باید منتظر این عملیات می‌بودند.

علاوه بر مسئولان، ساکنان سرزمین های اشغالی نیز به خوبی می‌دانستند کاری که نصرالله بخواهد انجام شود، انجام خواهد شد و حالا او تصمیم گرفته بود سه اسیر باقی مانده یعنی سمیر قنطار (در جنگ سوریه با تکفیری ها توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی شهید شد)، نسیم نسر و یحیی اسکاف پس از سالها به کشورشان بازگردند. سوال اینجا بود که چه قدرتی می‌تواند مانع از این خواست دبیرکل حزب الله شود؟

فیلمی که مشاهده خواهید کرد عکس العمل سید حسن نصرالله را نشان می‌دهد از خیانت صهیونیست‌ها و پاسخی که می‌خواهد به این خیانت بدهد.

 

 

انتهای پیام/ب

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − شش =