برای کمک به مردم غزه و فلسطین اگر حضور فیزیکی هم لازم باشد ما اعلام آمادگی می‌کنیم

امام جمعه طبس گفت: امروز به مقام معظم رهبری عرض می‌کنیم همه ما آماده‌ایم هر موقع نیاز باشد هرگونه کمکی به مردم غزه و فلسطین حتی اگر حضور فیزیکی هم لازم باشد ما اعلام آمادگی می‌کنیم.

خبر طبس: امام جمعه طبس گفت: امروز به مقام معظم رهبری عرض می‌کنیم همه ما آماده‌ایم هر موقع نیاز باشد هرگونه کمکی به مردم غزه و فلسطین حتی اگر حضور فیزیکی هم لازم باشد ما اعلام آمادگی می‌کنیم.

به گزارش خبر طبس، حجت‌ الاسلام مهاجریان مقدم امام جمعه طبس در ابتدای خطبه اول از خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس با اشاره به آیه ای از قرآن اظهار داشت: اگر نزول و ربا در زندگی شما به هر نحوی پیدا شد مانع تقوا و پرهیزکاری می‌شود. مال حرام و شبهناک وقتی در وجود انسان قرار گرفت دیگر تقوا و پرهیزکاری در آن جایی ندارد.

وی همچنین در ادامه به یکی دیگر از نشانه‌های «عبادالرحمن» اشاره کرد و افزود: از ویژگی بندگان خوب خدا آن است که در امور زندگی نه در عبادات و نه در غیر عبادات غیر خدا را نمی‌خوانند و برای غیر او کاری نمی‌کنند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم اظهار داشت: یکی از گناهان کبیره شرک به خدای متعال است که شرک به او انواع و اقسامی دارد که بعضی ها به حسب ظاهر خود را مشرک نمی‌دانند اما عبادات و رفتارشان به صورتی است که شرک از آن فهمیده می‌شود.

امام جمعه طبس با اشاره به اینکه بعضی یهودی‌ها، مسیحی‌ها و زرتشتی‌ها در دین‌های خود قائل به چند خدایی هستند افزود: در نظام اسلامی تا جایی که هر جریانی علیه نظام اسلامی حرکت نکند حق زندگی دارد تا جایی که اقلیت‌های مذهبی در مجلس شورای اسلامی هم صاحب نماینده هستند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم در ابتدای خطبه دوم از ربا و نزول به عنوان مانع تقوا یاد کرد و با اشاره به آیاتی از قرآن تصریح نمود: ربا خوردن و ربا گرفتن در حکم محاربه و جنگ با خدای قرآن است.

وی در بخش مهمی از سخنان خود به فرمایشات رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر اشاره کرد و افزود: امروز به مقام معظم رهبری عرض می‌کنیم همه‌ی ما آماده‌ایم هر موقع نیاز باشد هرگونه کمکی به مردم غزه و فلسطین حتی اگر حضور فیزیکی هم لازم باشد ما اعلام آمادگی می‌کنیم.

امام جمعه طبس از سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری، سالروز بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا، سالروز شهادت خلبان ایثارگر شهید بابایی، و سالروز شیر مادر از مهمترین مناسبت‌های هفته نام برد و پیرامون هر یک توضیحاتی را ارائه داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + ده =