لزوم پیگیری هر چه بیشتر علل سقوط هواپیما/ پرواز مطمئن در طبس برقرار شود

امام جمعه طبس با تاکید بر لزوم پیگیری هر چه بیشتر علل سقوط هواپیما افزود: البته تمام مسئولین اعم از استاندار، فرماندار و دیگر مسئولین دنبال این هستند که پروازی مطمئن برقرار شده تا جلوی توسعه و عمران شهرستان گرفته نشود.

خبر طبس: امام جمعه طبس با تاکید بر لزوم پیگیری هر چه بیشتر علل سقوط هواپیما افزود: البته تمام مسئولین اعم از استاندار، فرماندار و دیگر مسئولین دنبال این هستند که پروازی مطمئن برقرار شده تا جلوی توسعه و عمران شهرستان گرفته نشود.

به گزارش خبر طبس، حجت‌ الاسلام ابراهیم مهاجریان‌مقدم امام جمعه طبس در ابتدای خطبه اول از خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با اشاره به سقوط هواپیمای مسافربری تهران- طبس این سانحه را به هموطنان،همشهریان و به خصوص به بازماندگان آنها تسلیت گفت و برای عزیزان از دست رفته مغفرت و رضوان الهی را مسئلت کرد.

امام جمعه طبس ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار داشت: از نشانه‌های انسان با تقوا این است که اگر کسانی به او ظلم کردند و حق او را زیر پا گذاشتند عفو و بخشش نموده و در صدد انتقام بر نمی‌آید.

حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اسلام مجوز قصاص را برای اولیای دم ارائه نموده افزود: البته خدای قرآن می‌گوید اگر عفو و گذشت کنید نیکوتر است.

امام جمعه طبس در ابتدای خطبه دوم ضمن عرض تسلیت مجدد به همشهریان و تشکر از حضور آنان در تشییع شکوهمندانه از دست رفتگان اظهار داشت: از علائم انسان‌های متقی آن است که اگر برای آنها غم و اندوهی پیش آمد صبر و بردباری نموده و از مسیر حق منحرف نمی‌شوند.

حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم با تاکید بر لزوم پیگیری هر چه بیشتر علل سقوط هواپیما افزود: البته تمام مسئولین اعم از استاندار، فرماندار و دیگر مسئولین دنبال این هستند که پروازی مطمئن برقرار شده تا جلوی توسعه و عمران شهرستان گرفته نشود.

امام جمعه طبس با اشاره به روز بیست و پنجم شوال اظهار داشت: از آنجایی که روز جمعه سالروز شهادت مظلومانه امام صادق(ع) هست انتظار داریم هیئت‌های مذهبی شهرستان در هفته آینده به مسجد جامع آمده و ضمن عزاداری در نماز روز جمعه نیز شرکت نمایند.

سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، کودتای آمریکا برای بازگرداندن شاه، به آتش کشیدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها و روز جهانی مسجد از جمله مناسبت‌هایی بود که حجت‌الاسلام مهاجریان مقدم امام جمعه طبس به آنها اشاره و پیرامون هر کدام توضیحاتی ارائه نمود.

شایان ذکر است پیش از شروع خطبه‌های نماز جمعه جناب آقای تکمیلی از آزادگان سرافراز شهرستان به مناسبت در پیش بودن روز «آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی» به ایراد سخنان و خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هشت =