۲۲ بهمن حضور ملت در سایه ولایت، حرف آخر است/ بر سر آرمان‌ها تا آخر ایستاده‌ایم

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را موثر بر مذاکرات هسته‌ای دانست و گفت: مردم فهیم و آگاه، روز ۲۲ بهمن بر حقوق ملت ایران پافشاری کرده و به آرمان‌های نظام جامه عمل می‌پوشانند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، محمدعلی عبداله‌زاده نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی اظهار کرد: برخی دولتمردان آمریکا مسائل پوچی را مطرح کرده و عنوان کرده‌اند که الان دست ایران خالی است و به گمان خود می‌توانند با فشار و اعمال تحریم، هر امتیازی را به نفع خود بگیرند که پاسخ کوبنده‌ای را دریافت کرده‌اند و باید بدانند ایران اسلامی آن ایران قبل از انقلاب نیست و به بزرگ‌ترین دستاورد خود یعنی «استقلال» رسیده است.

وی افزود: با گذشت بیش از ۳۶ سال از پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، ایران کشوری است که به جزیره امنی در میان امواج ناامنی‌ها در کشورهای همسایه تبدیل شده است که این دستاورد ارزنده به برکت نعمت بزرگ ولایت و مجاهدت‌های رزمندگان و خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است.

امروز هیچ کشوری حق دخالت در امور ایران ندارد و این یعنی استقلال

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: مهم‌ترین مسئله برای کشور ما این است که اگر در مسائلمان به صورت بد یا خوب تصمیم بگیریم، خودمان در تصمیم‌گیری عمل کرده‌ایم و هیچ کشور شرقی و غربی در امور ما و تصمیمات کشوریمان دخالت ندارد که دشمنان نیز به این مسئله معترف هستند و این‌‌ همان معنای واقعی استقلال است که از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

نماینده مردم بشرویه، طبس، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی به حمایت قاطع رهبر معظم انقلاب از دست‌آوردهای هسته‌ای و نیز تیم مذاکره‌کننده ایران اشاره کرد و افزود: بر خلاف یاوه‌گویی‌های کشورهای متخاصم، امروز کشور تصمیم‌گیرنده در مسائل عراق، یمن، بحرین، لبنان و…. جمهوری اسلامی ایران است که با عزت و اقتدار حرفی برای گفتن در دنیا دارد که تمام این دستاوردهای ارزنده به برکت خون مقدس شهدا، ولایت و انسجام ملت در تمام عرصه‌های کشور است.

۲۲ بهمن حضور ملت در سایه ولایت، حرف آخر است

عبداله‌زاده حضور مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ۹۳ را نشان‌دهنده پایداری ملت مسلمان ایران اسلامی در حراست از آرمان‌های خود دانست و گفت: مردم عزیز و ولایی کشور و بویژه شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان با حضور شکوه‌مندانه خود در ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که تحت ولایت مقام معظم رهبری حرکت کرده و برای حفظ آرمان‌های خود تا آخر ایستاده‌اند و زیر بار حرف زور هیچ غربی و شرقی نمی‌روند.

وی با اشاره به اعمال تحریم‌ها و کاهش قیمت نفت اظهارکرد: علی‌رغم اعمال تحریم‌های شدید در سال‌های اخیر و همچنین به راه انداختن جنگ اقتصادی در راستای کاهش قیمت نفت، باز هم روند توسعه و عمران در کشور متوقف نشده است و با بهره‌گیری از اقتصاد مقاومتی امور کشور در وضعیت خوبی است.

ملت ایران بر سر آرمان‌های خود با احدی معامله نمی‌کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: امروز انتظارات روستائیان ما از امکانات اولیه به امکانات رفاهی از جمله نعمت گازکشی، احداث بوستان و راه‌اندازی اینترنت تبدیل شده که خود نشان از پیشرفت عمرانی و آبادانی در سطح کشور و بویژه در روستا‌ها بوده و در حال حاضر نیز علی‌رغم وجود فشار اقتصادی بر کشور، روند پروژه‌های عمرانی ادامه دارد.

عبداله‌زاده حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را موثر بر مذاکرات هسته‌ای برشمرد و گفت: ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملت ایران بوده است اما امسال مردم فهیم و آگاه با حضوری مقتدرانه بر حقوق ملت ایران پافشاری خواهند کرد و به دشمنان انقلاب اسلامی خواهند فهماند که مردم زیر بار زور و تحریم نخواهند رفت و بر سر آرمان‌های نظام با احدی معامله نمی‌کنند.

خاورستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =