۲۲ بهمن همبستگی عمومی خویش را به رخ جهانیان می‌کشیم

شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس ضمن گرامیداشت یوم‌ الله ۲۲ بهمن و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مردم همیشه در صحنه طبس برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، در متن این بیانیه آمده است:
ملت غیور، عدالت ‌خواه و ولایتمدار ایران اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به ندای حق‌طلبی فرزندی از سلاله پاک ائمه معصومین (ع) لبیک گفته و در قیامی عاشورایی، ضمن برچیدن بساط ظلم و جور، بر ویرانه‌های رژیم مستکبر و مزدور شیطان بزرگ آمریکا و کشورهای سلطه طلب، تنها نظام اسلامی واقعی را با هدف زمینه ‌سازی ظهور بقیه‌ الله الاعظم (عج) برپا داشت.

مردم ایران باید با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهند وحدت ایرانیان از هر حزب و جناح و با هر عقیده‌ای، حول محور ایران، انقلاب اسلامی و آرمانهای والای امام (ره) تبلور می‌‌یابد و با این اعتقاد، افراطیون را از مسیر خارج نموده و بر اعتدال که آرمان اصلی انقلاب بوده پافشاری نموده و ضمن تجدید میثاق با رهبری نظام، قدرت با صلابت، وحدت ملی و همبستگی عمومی خویش را به رخ جهانیان بکشند.

۲۲ بهمن، روز وحدت ملی همه ایرانیان، باید از انحصار جناح‌های سیاسی درآید تا بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در خور عظمت یک ملت برگزار شود، لذا همه سلیقه‌‌های سیاسی و اقشار مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت می‌‌نماییم تا باردیگر عظمت انقلاب، جمهوریت و اسلامیت کشور همچون همیشه به منصه ظهور برسد.

همچنین مردم با حضور چشمگیر و گسترده خویش در این راهپیمایی، از تیم مذاکره کننده هسته‌ای جهت دفاع از منافع ملی و حقوق هسته‌ای و لغو تحریم‌‌های ظالمانه پشتیبانی نموده و مانور قدرت خود را به دشمنان عزت و سرافرازی ملت قهرمان ایران یک‌بار دیگر نشان خواهند داد.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و پرسنل خدوم شهرداری طبس از مردم همیشه در صحنه، اعم از زن و مرد و پیر و جوان این شهر دعوت می‌کنند در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران، باشکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت نموده و ضمن نمایش اتحاد خود حول محور ولایت فقیه و شعار ساختاری استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، گامی در جهت تقویت آرمان‌‌های امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی، همچنین بیعت مجدد با مقام معظم رهبری بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =