برگزاری سه همایش کشوری در طبس نتیجه اتحاد و پشتکار مسئولین

امام جمعه موقت طبس با اشاره به برگزاری سه همایش کشوری در طبس گفت: آمدن مسئولین و همایش‌های کشوری به شهر نشان دهنده ظرفیت، جایگاه و اهمیت ویژه‌ای است که شهرستان طبس دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت الاسلام محمدجواد زنجانی طبسی امام جمعه موقت طبس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس گفت: در این چند روز اخیر رویدادهای مهمی در شهر ما رخ داده که جای خوشحالی است از جمله برگزاری مسابقه قوی ترین مردان ایران مقدماتی جام جهانی، المپیاد سراسری امداد و نجات، همایش هم اندیشی جهادگران بسیجی با حضور چهارصد جهادگر بسیجی از سراسر کشور با حضور سردار نقدی رییس بسیج مستضعفین کشور بود.

زنجانی طبسی افزود: سه برنامه دیگر جشنواره سراسری عکس و معلول، جشنواره سراسری عکس زندگی و کویر و کنگره جراحان نیز در یک ماه آینده در طبس برگزار خواهد شد که نام طبس را مطرح خواهد کرد.

وی ادمه داد: این نتیجه اتحاد و پشتکار مسئولین است، از امام جمعه، نماینده مردم در مجلس، فرماندار و تک تک مسئولینی که زحمت کشیدند و تشکر ویژه از خبرنگاران که به نحو زیبا اخبار را پوشش دادند و این نتیجه آرامش روانی و امنیتی است که در طبس حاکم است.

امام جمعه موقت طبس گفت: طبس به چه جایگاهی رسیده در روز ۲۲ بهمن استاندار به طبس می‌آید و بعد از آن هم حضور معاونان استانداری در طبس، آمدن مسئولین به شهر نشان دهنده جایگاه و اهمیت ویژه‌ای است که شهرستان طبس دارد، ما برای مسئولین دعا میکنیم و امیدواریم مسئولین شهر را به سمتی ببرند که در بُعد اقتصادی سرمایه گزاران کلانی که حاضرند در این شهر سرمایه گزاری کنند را به این شهر فرابخوانند و زمینه رشد توسعه اقتصادی را فراهم کنند.

زنجانی طبسی به چگونگی تحقق اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان یک مثلث استراتژیک که سه ضلع دارد را مطرح کردند که سیاست گزاران، تولید کنندگان و مصرف کنندگان سه ضلع آن هستند.

وی ادامه داد: در رابطه با سیاست گزاران آقا می‌فرمایند باید تلاش کنند برای جلوگیری از ورود بی رویه کالای خارجی، دوری از سیاست نسنجیده در تولید، جلوگیری از کالای قاچاق به کشور، تصحیح سیاست های نادرست گمرکی و تصمیمات و اقداماتی که انجام میدهند به تولید داخلی آسیبی نبیند.

وی اضافه کرد: برای ضلع دوم یعنی تولیدکنندگان آقا فرمودند تولید کننده باید مورد حمایت و نظارت قرار بگیرد حمایت برای آنکه تولید را به پیش ببرد و نظارت برای آنکه کیفیت را به نحو معقولی بالا ببرد و در نتیجه مصرف کننده میل به خرید کالای داخلی پیدا میکند.

وی ادامه داد: ضلع سوم یعنی مصرف کننده که مقام معظم رهبری می‌فرمایند باید مصرف کنندگان بدانند مصرف کالای خارجی یعنی صدمه به خود، خانواده و دوستان خود است، اگر این سه ضلع با هم متحد شوند به زودی میوه شاهد رسیدن میوه‌های اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.

امام جمعه موقت طبس همچنین به مناسبت های، هشت اسفند روز امور تربیت اسلامی، نهم اسفند ماه تشکیل بنیاد مستضعفان و جانبازان، همچنین روز ملی حمایت از حقوق بشر، چهارشنبه روز شهادت حضرت زهرا(س)، پنجشنبه سالروز تاسیس کمیته امداد و آغاز هفته نیکوکاری از چهاردهم اسفند اشاره داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هفت =