جنایات عربستان در یمن شکست سختی در پی خواهد داشت

حجت‌الاسلام ایزدی به جنایات و کشتار مردم مظلوم یمن توسط نیروهای عربستان سعودی اشاره کرد و این جنایات را محکوم نمود و گفت: این جنایات شکست سختی را برای سعودیها در پی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، امام جمعه دیهوک در خطبه‌های نماز به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان کشوری در مورد مذاکرات هسته‌ای ایران با غرب اشاره کرد و افزود: همان‌گونه که بارها امام خامنه‌ای فرموده‌اند که من به این مذاکرات خوش بین نیستم چون دشمنان اهل نیرنگ و فریبند و هرگز دست از خواسته‌های پلید خود بر نخواهند داشت.

وی افزود: آنها پای میز مذاکره حرفی میزنند و نوشته‌ای را امضا می‌کنند ولی همین که از پای میز مذاکره دور می‌شوند دیگر پایبند تعهدات خود نیستند و خلاف آن عمل می‌کنند و مردم و مسئولان نیز با همدلی رهنمودهای ایشان را در مورد مسائل هسته ای کشور سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام ایزدی همچنین به جنایات و کشتار مردم مظلوم یمن توسط نیروهای عربستان سعودی اشاره کرد و این جنایات را محکوم نمود و گفت: این جنایات شکست سختی را برای سعودیها در پی خواهد داشت و آنها در باتلاقی گرفتار خواهند شد که که از آن نجات نخواهند یافت.

تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و تسلیت شهادت جمعی از نیروهای جان برکف انتظامی و مرزبانان در سیستان و بلوچستان از دیگر مباحث خطیب نماز جمعه دیهوک بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + پنج =