آینده یمن به دست خود مردم یمن رقم خواهد خورد

امام جمعه شهر عشق‌آباد طبس گفت: آینده یمن مانند سوریه و بحرین و عراق به دست خود مردم یمن است و هیچ قدرتی نمی‌تواند در امور داخلی آنان دخالت کند و یا شرطی بگذارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس در بخش دستگردان، نماز جمعه این هفته شهر عشق آباد به امامت حجت‌الاسلام مظاهری برگزار شد.

حجت‌الاسلام مظاهری خطیب و امام جمعه عشق‌آباد با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تبریک به همه ارتشیان غیور گفت: اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح مهم‌ترین عامل حفظ امنیت است، اقتدار در نیروهای مسلح برای تهدید کسی نیست بلکه برای حفاظت و امنیت ایران اسلامی است.

مظاهری خطیب جمعه شهر عشق‌آباد با اشاره به دوم اردیبهشت و فرمان امام راحل در رابطه با تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ و ضمن تبریک این روز به همه پاسداران و بسیجیان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: سپاه پاسداران نهادی در جهت پیاده کردن اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است و از خود گذشتن و توجه به محرومان و مستضعفان از خصائص پاسداران عزیز می‌باشد.

وی در ادامه بیان داشت: فعالیت‌های سپاه منحصر به امور نظامی نیست بلکه در عرصه سازندگی و فرهنگی نیز با توان بالا حضور دارند که در راستای محرومیت‌زدائی و بالا بردن فرهنگ ناب اسلامی قدم بر می‌دارند.

خطیب جمعه عشق آباد در خصوص تحولات یمن با انتقاد از جوامع بین‌المللی و شورای امنیت گفت: آنچه در عرصه بین‌المللی اتفاق می‌افتد از شورای امنیت تا نهاد‌های بین المللی و حقوق بشر و همه و همه در راستای خدمت به نظام سرمایه داری و سلطه است.

وی در ادامه گفت: بمب‌های غربی و آمریکایی به دست آل‌سعود جلوی چشم همین نهاد‌ها و سازمان‌های جهانی و بین‌المللی بر سر مردم مظلوم یمن می‌ریزد و صدایی هم درنمی‌آید.

مظاهری در پایان گفت: آینده یمن مانند سوریه و بحرین و عراق به دست خود مردم یمن است و هیچ قدرتی نمی‌تواند در امور داخلی آنان دخالت کند و یا شرطی بگذارد.

در پایان نماز، نماز‌گزاران در محکومیت جنایات آل‌سعود علیه مردم مظلوم یمن از مصلی تا میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی نمودند و با شعار‌ها و فریادهای کوبنده، خشم و انزجار خود را از اقدامات و جنایات آل‌سعود از جمله حمله به یمن و کشتار مردم مسلمان و مظلوم این کشور، اعلام داشتند.

خبرنگار: علی رجب‌زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + سیزده =