اقدام تروریستی از نوع شخصیتی و اخلاقی در طبس/ +عکس

روز دوشنبه در حالیکه اعضای محترم شورای اسلامی طبس در جلسه رسمی شورا مشغول به خدمت بودند یکی از شهروندان با مراجعه به دفتر شورای اسلامی واقع در سر درب باغ گلشن اظهار داشت که توسط شخص یا اشخاصی مغرض و معلوم الحال بر روی خودرو شخصی آقای علیرضا عبدالرحیمی نائب رئیس محترم شورای اسلامی شهر طبس نوشته هایی توهین آمیز و غیراخلاقی با اسپری رنگ مشکی در اطراف خودرو ایشان نوشته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه دوشنبه مورخ ۹۴/۰۱/۲۴ در حالیکه اعضای محترم شورای اسلامی در جلسه رسمی شورا مشغول به خدمت بودند یکی از شهروندان با مراجعه به دفتر شورای اسلامی واقع در سر درب باغ گلشن اظهار داشت که توسط شخص یا اشخاصی مغرض و معلوم الحال بر روی خودرو شخصی آقای علیرضا عبدالرحیمی نائب رئیس محترم شورای اسلامی شهر طبس نوشته هایی توهین آمیز و غیراخلاقی با اسپری رنگ مشکی در اطراف خودرو ایشان نوشته اند که اعضای شورای اسلامی با تعطیل نمودن جلسه شورا به محل پارک خودرو که مقابل میدان انقلاب اسلامی میدان باغ گلشن مراجعه و شاهد چنین اقدام وحیقانه بودند.

علاوه بر آن در همان شب در یک حرکت کامل همسو و غیر اخلاقی در پنج نقطه مختلف شهر نیز بر علیه این عضو هیئت رئیسه و فعال شورای اسلامی شعارهایی اهانت آمیز نوشته اند.

عبدالرحیمی نائب رئیس محترم شورای اسلامی شهر طبس در واکنش به این اقدام وقیحانه از تمامی دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی درخواست کرد نسبت به شناسایی و مجازات آمران، عامل یا عاملان این حرکت غیر اخلاقی و ضد انسانی و ناجوانمردانه اقدام نمایند.

وی در ادامه افزود: در زمستان سال ۱۳۹۲ بر علیه اینجانب، شهردار وقت جناب مهندس اشرفیان و آقایان مهندس طوسی، جعفریان  و عراقی شعارهایی توهین آمیز و غیر اخلاقی بر دیوار سرویسهای بهداشتی باغ گلشن و میدان امام خمینی (ره) و چند مکان دیگر اشخاص مغرض و بی فرهنگی نوشته بودند که اگر دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی در آن زمان برخورد مناسب وشدید با آمران و عوامل آن میکردند امروز شاهد این چنین جسارتها و توهینهایی از اشخاص خبیث نبودیم.

وی افزود: اگر دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی در شناسایی و برخورد با این عوامل دست نشانده و خود فروخته وبی منطق کوچکترین تعلل نشان دهند نه تنها در پیشگاه الهی مسئول خواهند بود بلکه باعث تسری این حرکت زشت و زننده به سایر خادمین ملت و مخصوصاً شهرستان طبس خواهند شد و هیچ مسئولی چه خود و چه خانواده امنیت جانی و مالی و شخصیتی نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: آمران و حامیان این اقدام وقیحانه بدانند که اگر این گونه ادامه یابد هم از شر تروریستهای دست نشانده خود در امان نخواهند ماند.

عضو شورای شهر طبس تاکید کرد: این گونه اقدامات ضد اخلاقی و ضد فرهنگی و هتک حرمتها کوچکترین خللی در ادامه راه اینجانب در امر خدمتگزاری به مردم همیشه در صحنه و انقلابی طبس به عنوان یکی از خادمین کوچک آنان نخواهد داشت بلکه مصمم تر از گذشته در جهت خدمتگزاری به این مردم مظلوم و مؤمن از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

عکس:

37 دیدگاه دربارهٔ «اقدام تروریستی از نوع شخصیتی و اخلاقی در طبس/ +عکس;

  1. سلام

    ببینید چه کردین که مردم این همه دلشان پر است واقعا دسستش درد نکنه هر کی بوده این درس عبرتی میشه برای دگر مسولین شهر

  2. متعجببم از این اقایان: کاری که میشد با نیم لیتر تینر تمیز کرد و رسانه ای نکرد و تفرقه نینداخت جو شهر را بهم زدند؟؟؟اینم از شورای شهرو شهری که نه فرماندار داره نه شهردار؟؟؟؟

  3. با نزدیک شدن به انتخابات پیش رو ، راهکارهای سیاست مظلوم نمایی برای محبوب نمایی بیش از پیش تظاهر خواهد یافت !!!

  4. نه آقایون این روش محبوب شدن نیست یادم می یاد که در کوچه های پهن کوچه هم چند سال پیش برای امام جمعه محبوب و مردمی شهرمان شعار نوشته بودن آیا ایشان نیاز به محبوب شدن دارن …. کار شهر از اینها گذشته الان این رفتارها برگرفته از رفتار خود مسئولین عزیز هستش . وقتی فرمانداری و شهرداری و ……. شده محل بازی عده ای از دوستان باید این چنین ناهنجاریهایی رو دید و تحمل کرد . اگر مردم حرفی نمی زنن بخاطر عهدی هستش که با امام و رهبری بستن . و الا مثل اول انقلاب به صحنه میان و درس خوبی به این کج فهمان و بادمجان دور قاب چینها می دن . مردمی که روز زلزله زیر بار تحقیر شاهنشاهی نرفته و دست رد به سینه شاه زدن. در این دوره ای انتخابات مجلس شواری اسلامی مردم خود آگاه هستن و آگاه تر از قبل …..

    1. جان ما به صحنه نیایه – بترسیدم – دگه کار بد نخام کرد – قول می دهه نیایه ؟ مرسی – خیل مرسی – دگه همه مو بچه خب شدم. مه هم قول مدم نه ته فرمونداری نه ته شهرداری نه ته خیابوها دور و برش بازی نکنم

      1. باید مسخره کنی چون خودت هم حتما یکی از همان ها هستی . یا هم هنوز آنقدر بزرگ نشدی که ببینی داری با این ارابه آقایون در شهر طبس به کجا می ری . بجای مسخره کردن از حقت دفاع کن .اگر دفاع می کردی الان هم فرماندار و هم شهردار در سطح شهر مشغول کار بودن هنوز بین استانها سر در گم هستیم . نمی دونیم فردا جزو کدام استان خواهیم شد . نمی دونیم فردا نماینده شهر ما کی خواهد بود، که بعد ۴ سال مردم فریبی یکی دیگه بیاد سر کار . فردا هم یک گروه دیگه روی دیوار شما شعار خواهند نوشت ….. خدا نکنه ….

  5. به نظر من باید تا روشن شدن کامل موضوع از نیرو های داوطلب برای حفاظت شخصی از ایشون دعوت بشه دوستان اینو بدونین که اگه زشتی این عمل از بین بره و هر کسی به خودش اجازه این عمل رو بده که با اسپری به در و دیوار شهر و اموال شخصی افراد حمله کنه در زمانهای مانند انتخابات که فضا بازتر از همیشه است وهیجانات بر عقلانیت غالب می شه دیگه نمیشه اوضاع رو به راحتی کنترل کرد البته بنده به قدرت دستگاه اطلاعاتی شهرستان ایمان دارم ولی گاهی اوقات ملاحظات سیاسی مانع از عملیات های برای نابودی آتش های کوچک فتنه میشه که خود این موضوع خسارت های جبران نا پذیری خواهد داشت همون طور که میدونین رهبری هشتار فتنه های جدیدو دادند از جمله به همین تحرکات اخیر میشه اشاره کرد(((ایجاد اختلافات گروهی که به اقدامات تلافی جویانه منجر میشه یا ایجاد دودستگی در جامعه و اعتصابات صنفی))

  6. کسانی که تا دیروز شعار میدادند، امروز وارد عمل شده اند و فردا… .
    وای بر روزی که صبر مردم شهر لبریز شود و وارد عمل شوند.
    آن روز اگر مسئولی زیر سوال رفت ، ناراحت نشود.
    مسئولان، آینده نگر باشید.

  7. سلام دوستان عزیز با اتحاد و هبستگی باید طبسی آباد بسازیم و مقدامت تبدیل به استان شدن را فراهم کنیم

  8. ببینید مشکل از کجاشروع شده چون خود آقای عبدالرحیمی می گویند سال ۹۲ هم چنین اتفاقی افتاده پس چرا حالا علنی شده به نظر من کاری بوده که بدست شورا حل می شده ولی شورا …نکرده

      1. بنده خدا هر کا هم مکنن که معروف رن نمکنن در ضمن ایشو مخن هر دو گروه جناحی ر دشته بشن ولی از هر دو گره هم روندیند

  9. احسنت آقای امینیان:
    این یک مظلوم نمایی است ….
    یک بزرگ کردن یک اشتباه…..
    رفتن آبروی طبسی ها ….
    من که معترضم ……
    برای …..

  10. ببخشید . آقای عبدالرحیمی ماشاا….. چه ماشین با کلاسی ؟؟؟ می بینم برای شورا همه دست و پا می زنند ؟؟؟
    شما که یه آر دی داشتین یک مرتبه شد شاستی بلند؟؟؟؟؟
    کاش منم عضو شورا شوم .

  11. به نام خدا.
    اول توضیحات : ۱-من نمی دانم نوشته ها چه بوده. ۲- و کدام موضع گیری و اقدام نماینده محترم شورا سبب این امر شده است ۳- خدا شاهد است نمیدانم ایشان از چه جناح یا ایده ی خاصی حمایت می کنند ( چون سالهاست در طبس زندگی نمی کنم ). ۴- آقای عبدالرحیمی از دوستان نزدیک و صمیمی من هستند.
    دوم اصل مطلب و نظر اینجانب : من مطمئن هستم که بزرگ کردن موضوعی مثل نوشتن یک شعار( توسط ۱ فرد علیه ۱ فرد و اگرچه حتی آن ۱ ها نماینده جمعی باشند ) واستفاده از کلماتی مانند ” تروریست ” !!!!!!!!!!! ، و………… و از آن مهمتتر رسانه ای کردن (آن هم رسانه های امروزی که در آن واحد در سرتاسر کره زمین پخش می شوند ) اگر گریه دار نباشد ، خنده دار است.و قطعاً به فایده و مصلحت حقیقی !!! شهر و شهرستان و شورا و اشخاص و حتی شخص آقای عبدالرحیمی نیست.
    والسلام علی من اتبع الهدی.

    1. ضمن عرض سلام خدمت آقای امینیان عزیز
      به نظر من مگر کسی که این شعار ها رو نوشته با خودش فکر نکرده که موضوع اختلاف بین دو نفر نباید به این وسعت ذکر شود ( روی خودرو و چند نقطه از شهر) ، این شخص که به فکر آبروی خود و شهروند و شهرش نیست ، آیا نباید کار زشتی که انجام داده را به مراتب وسیع تر از کار خودش انتشار داد تا بفهمد چه عمل وقیحانه ای انجام داده است؟
      ممکن است بگویید با این کار ما هم مثل او می شویم ، ولی باید ببینیم ابتدا چه کسی این کار را شروع کرده که ما در پاسخش جوابی با شیوه و روش او می دهیم.

      به نظرم اگر این شخص طی روزهای آینده دستگیر نشود، دستگاه اطلاعاتی باید پاسخ گو باشد، در غیر اینصورت این را می توان به ضعف دستگاه اطلاعات نسبت داد.
      ما نباید در شهری کوچک شاهد این گونه رفتارها باشیم.
      ما به ناچار دو حزب را پذیرفته ایم،( از این نظر که هر کدام مختارند تا عقیده ها و نظرات خود را بیان کنند) ولی اینگونه اقدامات را نمی پذیریم.

      1. به نام خدا
        هادی عزیز
        من نگفته ام کار طرف خوب بوده .معلوم است که واقعاً بد و زشت بوده است.من هم معتقدم باید نیروی انتظامی و …اقدام و برخورد قاطع نمایند.
        صحبت من این است که بزرگنمایی به مصلحت شهر ، شورا و حتی نظام نیست . (یکبار دیگربه عنوان های بکار رفته در خبر توجه کنید: ” اقدام تروریستی در طبس ” !!! و چندین کلمه و عبارت از این قبیل . ) بعد هم مخالفت من با رسانه ای شدن است . در همین دوره مسئولیت من در دانشکده فنی ، یکبار شعار نویسی شد .( سیاسی نبود ) می دانید چه کردیم ؟ آن محل را موقتاً تعطیل کردیم. درب ها را بستیم . ورود افراد را به آنجا ممنوع کردیم. سریع نقاش و رنگ کار آوردیم و نوشته ها را محو کردیم . نه اینکه خبرنگار بیاوریم و نمایشگاه عکس بزنیم . این نظر مدیریتی من است . والسلام.
        در مورد دو حزب که فرموده اید ، تا انجا که من می دانم ، اکثریت مردم طبس ، حزب سوم را پذیرفته اند . حزبی که اساساً هیچکدام از دو حزب مورد اشاره شما را قبول ندارد.

        1. جناب امینیان نظرات شما بسیار عجیب است و همچنین شیوه مدیریت شما در این مورد مشابه ونکته عجیب تر حزب سومی که فرمودید منو یاد تاریخ صدر اسلام انداخت… بهتر نیست در این فضای ابری کمی با بصیرت بیاندیشیم و برای فرار دنبال راههای بن بست نگردیم

          1. بعید میسدونم نظرات اقای امینیان ایرادی داشته باشه بجا و متین است حال که رسانه ای شده جز اینکه اتحاد مردم طبس زیر سوال رفته کار دیگری شده ؟ البته شاید رسانه ای شدن این موضوع اب را برای عده ای گل الود کنه تا بتونن ماهی بگیرند ولی در مجموع به ضررر مردم طبس میباشد البته بنده به نظر همه احترام میگزارم ولی نظرم را هم بیان میکنم

        2. عرض سلام خدمت آقای امینیان بزرگوار
          منظور از جمله ما به ناچار دو حزب را پذیرفته ایم، یعنی من با همه احترامی که برای هر دو حزب قاءل هستم ، آن هم فقط و فقط به خاطر اینکه هم شهریانم هستم ، اصلا و اصلا برنامه ها و سیاسی کاری های هیچکدام را قبول ندارم، چون این برنامه ها به صلاح شهر و مردم عزیز این شهر نیست.

          1. به نام خدا.
            جناب هادی ، بزرگوارید و فرمایشتان متین است. و جناب امیر ، متشکرم.
            و اما در توضیح بیشتر کامنت دوم خودم ، و در پاسخ جناب ناشناس ، مجدداً عرض می کنم : در اینگونه موارد ، شدیدترین پیگیری و مجازات را ضروری می دانم . ولی علنی کردن ، رسانه ای نمودن ، و تشکیل نمایشگاه عکس !!! را نابخردانه می دانم . در همان مورد محل کار خودم ، ضمن تاکید بر عدم اطلاع رسانی ، بالاترین حد از پیگیری و مجازات انجام شد.
            دلیل ابراز این نظر هم ، آن است که : ( در مثال ) اگر یک نفر بگوید که ” قلی فلان کاره است ” و طبعاً به قلی توهین شود ، هر بار که این جریان نقل قول شود ، مجدداً به قلی توهین شده است .
            والسلام.

  12. بنده به عنوان یک عضو کوچک بسیج حاضرم به صورت تمام وقت حفاظت شخصی از اعضای محترم شورای شهر رو به عهده بگیرم تا تکلیف بانیان این حادثه مشخص بشه و اتفاق بدتری نیفته

  13. دوستان اداره محترم اطلاعات در کمترین زمان ماجرا رو ختم کنن ….تعجب میکنم ما توی طبس از این دسته مشکلات امنیتی نداشتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + شانزده =