مدیر خانه مطبوعات طبس در اعتراض به عملکرد برخی مسئولان استعفا کرد

سید ابوالفضل حقانی که مدتی پیش بعنوان مدیر خانه مطبوعات شهرستان طبس منصوب شده بود در اعتراض به عملکرد برخی مسئولان شهرستان و عدم پاسخگویی آنها به خبرنگاران استعفا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، متن استعفای سرگشاده مدیر خانه مطبوعات شهرستان طبس به این شرح است:

به نام خدا
مدیرعامل محترم خانه مطبوعات استان خراسان جنوبی

با سلام و احترام
متاسفانه روند بسیار ضعیف پاسخگویی برخی مدیران اجرایی شهرستان طبس به اصحاب رسانه و نیز تفتیش خبرنگاران به دلیل درج برخی اخبار توسط معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان و بی توجهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس به عنوان متولی امور رسانه به این کم لطفی ها و شرمندگی حقیر نزد همکاران پرتلاش و خستگی ناپذیرم در حوزه خبر، حقیر را بر آن داشت تا استعفای خود را اعلام دارم.

جناب آقای مهندس خدمتگزار- استاندار محبوب خراسان جنوبی که به حق دوره مطلوبی برای اصحاب رسانه استان ایجاد کرده در اولین نشست رسمی خود با خبرنگاران خراسان جنوبی گفتند: مسئولین دستگاه های اجرایی مکلف هستند به درستی پاسخگوی خبرنگاران باشند و اگر مشکلی خاصی برای خبرنگاران به وجود آید من خود به شخصه ورود پیدا خواهم کرد.

اما متاسفانه برخی مسئولان شهرستان (که اسامی آنها برای استاندار مردمی خراسان جنوبی ارسال خواهد شد)، بویژه حوزه روابط عمومی و معاونت سیاسی فرمانداری ویژه طبس نه تنها خبرنگاران را به جلسات عمومی خود دعوت نمی کنند و پاسخگو نیز نیستند، بلکه پس از درج اخبار آنها را تفتیش و مورد بازخواست قرار می دهند که در شان نظام مقدس جمهوری جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم نیست.

و از طرفی متاسفانه متولی امور رسانه، هنر و فرهنگ شهرستان طبس یعنی مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از گذشت حدود ۱۸ ماه هنوز با سرپرستی اداره می شود، که خود گویای کم توجهی مدیرکل محترم ارشاد خراسان جنوبی به حوزه فرهنگ و هنر و رسانه است.

و البته در همین حوزه سرپرستی اداره ارشاد طبس نیز به مراتب مسایلی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی درمیان گذاشته شده که نه تنها رفع نشد بلکه هر روز زجرآورتر از قبل سربرآورد.

لذا ضمن تشکر از اعتماد جنابعالی و اعضای محترم هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان جنوبی به حقیر، با دلایل فوق، استعفای خود را از مدیریت خانه مطبوعات طبس اعلام می دارم.

التماس دعا
سید ابوالفضل حقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − چهار =