دشمن امروز به دنبال اختلاف‌افکنی بین سنی و سنی، شیعه و شیعه است

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) گفت: دشمن کمتر به موضوع اختلاف بین شیعه و سنی می‌پردازد بلکه امروز بین سنی و سنی، شیعه و شیعه اختلاف افکنی می‌کند چرا که کارکرد اختلاف شیعه و سنی را هم عقلای شیعه و هم عقلای سنی می‌دانند کار دشمن است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، مهدی مزگی‌نژاد مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی شب گذشته در یادواره شهدای روستای دشتغران طبس اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی ایران این است که ملت ما پشت انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: دشمن در ده سال اول انقلاب اسلامی با جنگ سخت با ما مبارزه می‌کرد و شخصیت‌های ما را ترور کردند اما دیدند که مردم با ترور و کشتار دست از انقلاب نکشیدند.

وی با بیان این که امروز دشمن با نبردی جدید به میدان آمده است گفت: امروز دشمن به دنبال این است عواملی که ما را تا الان پای انقلاب اسلامی نگه داشته است از بین ببرد و این عوامل چیزی جز باورها و اعتقادات دینی نیست.

وی تاکید کرد: دشمن امروز با جان ما کاری ندارد بلکه بناست فکر و ذهن ما را بزند و جنگ سخت تبدیل به جنگ نرم شده است و سایت‌ها و شبکه های متعدد اینترنتی و ماهواره‌ای را علیه این نظام طراحی کرده است.

یادواره شهدای روستای دشتغران طبس

وی گفت: دشمن کمتر به موضوع اختلاف بین شیعه و سنی می‌پردازد بلکه دشمن امروز بین سنی و سنی، شیعه و شیعه اختلاف افکنی می‌کند چرا که کارکرد اختلاف شیعه و سنی را هم عقلای شیعه و هم عقلای سنی می‌دانند کار دشمن است.

وی تصریح کرد: همانطور که شاهد هستید داعش از اختلاف بین سنی و سنی ایجاد شد و می‌بینیم که بعد از خواندن قرآن سر انسان‌ها را زنده زنده با چاقو می‌برند و از آن فیلم می‌گیرند و در دنیا پخش کرده و خود را مسلمان معرفی می‌کنند.

مزگی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: امروز بهانه دشمن سلاح هسته‌ای است، آن‌ها می‌دانند که ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم حتی خودشان به این امر معترف هستند اما چیزی در عرصه ندارند جز این که ما را متهم به ساخت سلاح هسته‌ای کنند.

وی بیان داشت: پایه و اساس انقلاب اسلامی ما اسلام ناب است و بر اساس همین اسلام ناب یکی از وظایف ما کمک به مظلومان جهان است.

وی با بیان سخنی از حضرت امام(ره) در خصوص صدور انقلاب اسلامی به دنیا که فرمودند «امیدواریم به جایی برسیم که بتوانیم انقلابمان را به دنیا صادر کنیم»، اظهار داشت: امروز این صدور انقلاب شکل گرفته است و دشمنان ما نگران گرایش دیگر ملت ها به انقلاب اسلامی هستند.

مزگی‎نژاد - یادواره شهدای روستای دشتغران طبس

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی گفت: اگر خالص و مخلص وارد میدان شویم، مسیری که شهدا انتخاب کردند را طی بکنیم و بر اساس اسلام ناب عمل نماییم، همانطور که خداوند وعده داده است، مطمئن باشید پیروزی با ما خواهد بود و وعده خداوند تخلف‌ناپذیر است.

وی با گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر بیان داشت: رزمنده‌های ما در آزادی خرمشهر همه پشت هم بودند و دست‌ها همه در دست هم علیه دشمن بود، اما امروز گاهی می‌بینیم ما در برابر دشمن مقابل هم هستیم و دست‌هایمان عوض این که علیه دشمن باشد، علیه همدیگر است و این ما را از وعده الهی برای پیروزی دور می‌کند.

وی گفت: امنیتی که اکنون داریم از خون شهداست و شهدا در صحنه ماندند و جان دادند تا من و شما امروز در آسایش باشیم.

وی با انتقاد از کسانی که می‌گویند ما اول انقلاب هم نبودیم، جنگ هم نبودیم پس به ما ربطی ندارد و الان هم کاری نداریم گفت: شما در فضایی دارید تنفس می‌کنید که حاصل زحمات شهداست و در سرزمینی زندگی می‌کنید شب که خوابید مطمئن هستید تا صبح اگر مرگ عادی پیش نیاید بمبی منفجر نمی‌شود اما در کشوری مثل عراق، وقتی کسی صبح از خانه خود خارج می‌شود اطمینان ندارد که ظهر سالم به خانه‌اش برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + چهار =