راهپیمایی نمازگزاران طبسی در اعتراض به زیاده‌خواهی‌های آمریکا/ اعلام مخالفت راهپیمایان با هرگونه دسترسی و امکان نظارت نظامی

نمازگزاران طبسی بعد از اقامه نماز جمعه امروز در اعتراض به زیاده خواهی‌های آمریکا در جریان مذاکرات هسته‌ای راهپیمایی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، در این راهپیمایی نمازگزاران طبسی با سردادن شعارهایی همچون نه فشار اقتصادی نه تسلیم سیاسی، مرگ بر آمریکا و توافق بد ما نافی عزت، خواستار خاتمه زیاده خواهی‌های طرف آمریکایی در جریان مذاکرات هسته‌ای شدند.

نمازگزاران در این مراسم به مسئولان اعلام داشتند که باید عزت ایران در این مذاکرات حفظ شود و نباید سیاست «توافق به هر قیمت» دنبال شود.

راهپیمایان در راهپیمایی «اعتراض به توافق به هر قیمتی» از تیم مذاکره کننده هسته‌ای‌ کشورمان خواستند که اجازه بازرسی نظامی به گروه ۵+۱ را ندهند.

شایان ذکر است کمیته صیانت از منافع ایران با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم دغدغه‌مند دعوت کرد تا امروز جمعه ۸ خرداد با برگزاری راهپیمایی «اعتراض به توافق به هر قیمتی» پیام عزت و اعتراض خود به سیاست «توافق به هر قیمت» را بار دیگر به مسئولین کشور و به دشمنان خارجی اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =