مشکلات کارخانه کک با حضور وزیر صنعت و معدن در طبس بررسی می‌شود

امام جمعه طبس با اشاره به مشکلات کارخانه کک سازی طبس گفت: پیگیری های بسیار زیادی در پایتخت از سوی مسئولین شهرستان طبس و اینجانب صورت گرفته است و در نتیجه این پیگیری‌ها وزیر صنعت و معدن و تجارت جهت بررسی مشکلات به طبس خواهد آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های نماز جمعه طبس با اشاره به مشکلات کارخانه کک سازی طبس گفت: برای رفع مشکل این کارخانه و معدن مزینوی چهار و نیروگاه حرارتی پیگیری های بسیار زیادی در پایتخت از سوی مسئولین شهرستان طبس و اینجانب صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در نتیجه همین پیگیری‌ها بنا بود که روز یکشنبه هفته پیش رو استاندار خراسان جنوبی و وزیر صنعت و معدن در این شهرستان حضور یابند و از کارخانه کک طبس نیز بازدید کنند.

وی افزود: سفر وزیر به طبس به خاطر سفر هیات دولت به قزوین به تاخیر افتاده است.و ان‌شاءالله پس از این سفر به شهرستان طبس خواهند آمد و ان‌شاءالله مشکلات حل خواهد شد.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت: این هفته فرصتی است که خدمات نظام اسلامی برای مردم بازگو شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته وزیر محترم بهداشت قول‌های بسیار خوبی در زمینه تجهیز بیمارستان طبس و افزایش متخصصین این بیمارستان و احداث اورژانس هوایی که از اهمیت زیادی برخوردار است داده اند.

امام جمعه طبس گفت: مسجد در اسلام و مکاتب الهی، یک سنگر بسیار مهم و تاثیر گذار است و مردم باید با حضورشان در این سنگر آن را حفظ کنند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم افزود: در سال ۱۹۶۹ میلادی صهیونیست های جنایتکار مسجدالاقصی را به آتش کشیدند و به این دلیل آن روز را روز جهانی مساجد نام گذاری کردند و در سراسر دنیای اسلام به همین مناسبت مراسمی برگزار می شود.

وی ادامه داد: تمام امور حکومت اسلامی در صدر اسلام در مسجد انجام می‌گرفته است و پس از ظهور امام زمان(عج) نیز همه امور جهان اسلام در مسجد کوفه انجام خواهد شد.

امام جمعه طبس بیان کرد: جریانات انحرافی با رنگ و شعارهای مختلف که می‌خواهند مردم را به سوی باطل بکشانند با سنگر مسجد مبارزه می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس وی ابراز داشت: در زمان شاه که مردم انقلاب می‌کردند بسیاری از مساجد از جمله مسجد جامع کرمان را به آتش کشیدند و در جریان فتنه سال ۸۸ نیز به مقدسات اهانت شد و برخی از مساجد در تهران آتش زده شد.

وی با بیان ضرورت حفظ سنگر مساجد افزود: با وجود سنگری همچون مساجد و بسیج دشمن نفوذ کمتری خواهد داشت.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم با اشاره ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی کشور گفت: به دستور خداوند متعال مسلمان‌ها باید خودشان را قدرتمند و قوی بکنند.

وی گفت: در طول ۳۷ سال انقلاب اسلامی به لطف خدا در علوم نظامی و دفاعی پیشرفت داشتیم.

وی ادامه داد: دشمنان به ویژه آمریکا از پیشرفت‌های ایران این علوم به ویژه صنایع موشکی نگران هستند و گاهی می‌خواند با کارشکنی در موضوع برجام بهانه جویی کنند که چرا ایران موشک آزمایش کرده است.

امام جمعه طبس بیان داشت: دولت، مردم و همه نیروهای نظامی ایران تاکید دارند که باید قدرت دفاعی و موشکی روز به روز قوی تر شود و هیچ بهانه‌ای نباید مانع پیشرفت آن شود.

امام جمعه طبس در این هفته به مناسبت های روز جهانی مساجد، روز بزرگداشت علامه مجلسی مؤلف کتاب بحارالانوار، سالروز درگذشت آیت الله عبدالکریم حائری یزدی موسس حوزه علمیه قم، روز صنعت دفاعی کشور، روز پزشک و بزرگداشت ابن سینا، سالروز اشغال ایران توسط متفقین و فرار رضاخان خائن در سال ۱۳۲۰، روز کارمند، سالروز شهادت شهید اندرزگو اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − دو =