۹ دی روز وحدت موحدان خط ولایت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان طبس گفت: ۹ دی روز وحدت موحدان است که در خط ولایتند و دلشان برای انقلاب و نظام و ایران اسلامی میتپد.

به گزارش طبس نیوز، سعید برقی معاون سیاسی و اجتماعی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار طبس نیوز در خصوص حماسه ۹ دی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل رشادت ها و از خودگذشتگی های هزاران شهیدی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا این نظام به ثمر برسد و تثبیت شود.

وی افزود: همچنین حاصل رهبری های پیامبرگونه حضرت امام (ره) و امروز هم که سکان انقلاب به دست رهبر فرزانه انقلاب است حاصل رشادت ها و از خود گذشتگی های هزاران جانباز و آزاده که امروز هر کدام سند افتخاری برای این نظام و انقلاب و برای مردم ما هستند.

از انقلاب و نظام با جان و دل حفاظت می کنیم

برقی بیان کرد: ما این انقلاب را آسان به دست نیاوردیم و بهای سنگینی برای آن پرداخت کردیم و قطعا هم باید از این انقلاب و نظام با جان و دل حفاظت و حراست کنیم.

وی تصریح کرد: وقتی اوراق ۳۷ سال را ورق میزنیم میبینیم که بدخواهان نظام در راس آن استکبار جهانی با توجه به سیاست های انقلاب و نظام همیشه دشمنی های خود را ادامه دادند و هیچ گاه دست برنداشتند و هر روز هم یک حیله، نیرنگ و دسیسه ای را به کار بردند و هر کاری که از دستشان برای تقابل با نظام برآمده انجام داده و اگر کاری نکرده اند قطعا بدانید کاری از دستشان ساخته نبوده است.

وی با اشاره به آیه «و مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین» گفت: دشمنان نظام نقشه کشیدند و خدا هم نقشه کشید لیکن خدا بهترین نقشه کش هاست یعنی اینکه خدا همیشه نقشه های دشمنان را نقشه بر آب کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن از عوامل و حربه ها و اهرم های مختلف برای رسیدن به اهدافش استفاده کرده است گفت: در این مورد مثال های فراوانی داریم مانند ۵ اردیبهشت و شکست مفتضحانه آمریکای جنایتکار در صحرای طبس که به چه صورت و با چه شکل انجام شد و نقشه او نقش بر آب شد که به تعبیر حضرت امام گفتند شن ها در صحرای طبس مامور بودند.

در جاده انقلاب سبقت از رهبری مجاز نیست

وی گفت: این یک واقعیت است که دشمن با اصل نظام و انقلاب ما مخالف است و مدام مترصد است و دارد با ظرافت خاص خود رصد میکند که به چه نحو میتواند به نظام ما ضربه وارد کند حال از حربه های اقتصادی، تحریم ها، نظامی، جنگ هشت ساله ایران و عراق، تهاجم فرهنگی که بسیار حائز اهمیت است و به انواع مختلف کارهایی را انجام داده که بسیار متعدد و بیشمار است.

وی تاکید کرد: ولایتمداران، دوستان انقلاب و نظام باید حواسشان جمع باشد و بدانیم این تابلو در مسیر جاده انقلاب است و به آن توجه کنیم که دشمنان مدام مشغول کارند.

وی ادامه داد: باید در خط ولایت حرکت کنیم و تابلو بعدی این است که از رهبری سبقت نگیریم سبقت از رهبری در این جاده مجاز نیست و باید دقیقا پشت سر رهبری حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: افراد و جریان هایی با حمایت ها و دست های عیادی استکبار و هم عیادی داخلی برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب دستانشان در دست هم قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ۹ دی روز بصیرت است و باید آسیب شناسی کنیم و برای مردممان خصوصا نسل جوان بیان کنیم که چه عواملی دست به دست هم داد از داخلی و خارجی سهوی و عمدی که انعقاد نطفه فتنه را به وجود آورد و بصیرتی که مردم در ۹ دی از خود نشان دادند.

۹ دی متعلق به جریان خاص نیست/ ۹ دی روشنگرساز دسیسه های دشمنان نظام

وی خاطرنشان کرد: تاکید من این است که ۹ دی روز وحدت موحدان است که در خط ولایتند و دلشان برای انقلاب و نظام و ایران اسلامی میتپد و این روز متعلق به یک جریان خاص سیاسی نیست بلکه متعلق به مردم است.

وی تاکید کرد: ۹دی میتواند روشنگری ساز دسیسه های دشمنان نظام باشد که در طول این چند سالی که از انقلاب میگذرد هم آمریکا و هم انگلیس و در مجموع دسیسه های استکبار جهانی مخصوصا رژیم اشغالگر صهیونیست کم هم نبوده است.

شاه بیت غزل سخنان رهبری «وحدت» است

معاون سیاسی و اجتماعی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس بیان کرد: امروز ما بیشتر از هر زمانی به وحدت نیاز داریم و در صحبت های حضرت آقا که بیان میفرمایند آن شاه بیت غزل سخنان رهبری وحدتی است که باید بین آحاد مردم باشد.

وی افزود: ان شالله که خدا کمک کند که بتوانیم در راستای آمال حضرت امام راحل، شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و امروز نصایح پدرانه و خوب مقام معظم رهبری که باید آویزه گوش ما باشد و گام های موثری را برای اعتلای ایران اسلامی در ابعاد مختلف برداریم.

وی تاکید کرد: ما هیچگاه اعتماد به آمریکا نداشته، نداریم و نخواهیم داشت، چون آمریکا در طول سالیان انقلاب همیشه ثابت کرده است دشمنی خود را با نظام و اسلام و انقلاب ما دارد.

برقی ادامه داد: اگر با این دیدگاه به پیش رویم و نگاهمان این باشد که واقعا آمریکا دشمن ماست و همه را باید بر این اساس بچینیم یعنی کار، اقدام، رفتار و گفتاری که می گوییم باید با این رویکرد باشد و اصل ۹ دی که روز بصیرت نامگذاری شده به همین جهت است.

فتنه سال ۸۸ و حماسه ۹ دی باید برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود

وی تصریح کرد: برخی عوامل داخلی سهوا و برخی عمدا تیشه به ریشه نظام میزند، کسی که عمدا این کار را بکند حسابش جداست و عده ای که سهوی دچار این لغزش میشوند باید برای آنها روشنگری کرد و ۹ دی برای این است که اگر برخی فکر می کنند با این طرز تفکر و با این راه می شود به هدف خود برسند یا کمک کننده باشد در فکر خودشان تجدید نظر کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید با مذاکره، گفتگو و با تعامل و به دور از سیاسی کاری و حب و بغض های خطی و جناحی، این قضایا و قضیه فتنه سال ۸۸ و حماسه ۹ دی برای نسل جوان و نوجوان ما و همچنین اعلام همبستگی و بیعت با رهبر برایشان تبیین شود.

معاون سیاسی و اجتماعی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس تصریح کرد: ما به مقوله انسجام ملی و جذب حداکثری اعتقاد کامل داریم و باید توجه داشته باشیم و بصیرت و روشنگرایی را در دستور کار قرار بدهیم که بگوییم کُنه مساله چه بود و چه دلیل اتفاق افتاد.

وی عنوان کرد: بدون شک عوامل داخلی بدخواه نظام هم داریم که مترصد آبستن یک مساله ای هستند که به ایجاد یک مشکل برای اصل نظام با غرایضی که در فکرشان است، کمک کنند.

وی یادآور شد: در فتنه ۸۸ مگر نداشتیم افرادی که به قداست امام حسین(ع) در آن ایام حتک حرمت کردند؟ اینها به تعبیر رهبری از توده مردم نبودند بلکه فرصت طلب هایی بودند که فضا را برای یکسری از تحرکات فراهم دیدند.

وی ابراز داشت: عده ای بعضی از چهارچوب ها را رعایت نکردند و یکسری بد اخلاقی هایی که بسیار زشت و زننده بود را بکار بردند که آنها حسابشان از مردم جداست این یک واقعیت است مخصوصا کسانی که فضا را برای ضربه به اصل نظام فراهم کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =