۹دی، نقطه اوج ولایت پذیری ملت ایران

اصحاب رسانه طبس طی پیامی سالروز حماسه ۹ دی را گرامی داشتند و بر اتحاد و انسجام ملت اسلامی ایران تاکید کردند و بیعت مجدد خود را با ولی فقیه زمان اعلام نمودند.

به گزارش طبس نیوز، کانون بسیج رسانه طبس به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹دی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

باسمه تعالی

انقلاب اسلامی ایران متکی بر ارزشهای دینی سرشار از دوران غرور آفرینی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایرا ن اسلامی نقش بسته است.

دورانی که از آن می توان به شجاعت ها و خون فشانی رزمندگان در طول دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی امریکا، مجاهدت دانشمندان ایران اسلامی در پیشرفتهای هسته ای و علم و فن آوری و…. اشاره نمود.

در این میان دشمنان ایران و اسلام پیوسته در تلاش بوده که سیر رشد و توسعه ملتی که میخواهد گام در مسیر الی الله گذاشته، سر در مقابل استعمار خم نکرده و آزادی و آزادگی را احیا کند، متوقف کرده و این ملت را به دریوزگی و بندگی قدرتهای ظاهری بکشانند.

استکبار هرروز نقشه ها و عملیاتی نظیر تشکیل گروهک منافقین، غائله تجزیه طلبی، حمله نظامی به طبس، جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی، جنگ نرم فرهنگی و… بر این ملت روا داشته و از آنجا که با نیروی خارجی راه به جایی نبرد سعی نمود با تکیه برتوان اندک برخی کج فهمان داخلی و عوامل سر در آخور استکبار فتنه انگیزی نموده و با رمز تقلب! فتنه ای هشت ماهه را در کشور بر پا کرده تا مانع از انسجام مردم و دولت در انتخاباتی که با مشارکت ۸۵ درصدی ملت ایران (که نوعی رفراندم بی سابقه در انتخابات و شکستی دیگر برای دشمنان اسلام و انقلاب بود) شود.

فتنه گران که با برنامه های طراحی شده از جانب استکبار و همسویی و همراهی با آنان، ابطال نتیجه ی انتخابات سال ۸۸ به بهانه ی تقلب را کف خواسته های خود می دانستند، اهداف مهم تری را در سر می پروراندند.

آنان، انقلاب و نظام اسلامی، و فراتر از آن قلب تپنده انقلاب اسلامی را هدف قرار داده بودند.

اوج وقاحت فتنه گران، روز عاشورا بود. فتنه گران در روز عاشورا، هتاکی خود را به صورت خاص نمایان کردند. در روز عاشورا، همه ی ابعاد فتنه برای مردم مشخص شد و مردم فهمیدند که فتنه گران به دنبال اهدافی چون مقابله با اساس دین و ولایت، هستند.

مردم ولایی و مسلمان ایران این وقاحت و توطئه را بر نتافته و در ۹ دی ماه پاسخ خود را به فتنه گران اعلام نمودند.

حماسه راه پیمایی ۹ دی و حضور چند میلیونی مردم در آن روز تاریخی که روزی غرور آفرین و به یادماندنی دیگر است، سبب خاموشی و شکست فتنه و فتنه گران و بهت جهانیان شد.

دفاع مردم از ایران، انقلاب و نظام، موجب شد که ۹ دی چیزی فراتر از حماسه باشد. ۹ دی، نقطه ی اوج ولایت پذیری ملت ایران نیز بود که سبب شد جمهوری اسلامی پس از بحران چندماهه، ناخالصی ها را از خود خارج کند و پاکیزه تر به مسیر خود ادامه دهد.

پیام مهم و ماندگار ۹ دی، حماسه ی بیعت دوباره ملت با محوریت نظام جمهوری اسلامی، یعنی نظام ولایی و مقام معظم رهبری و حضور ملتی آگاه در صحنه های سخت برای پاسداری از خون شهیدان و اهداف اسلام و نظام اسلامی در مقابل هر گونه فتنه داخلی و خارجی است.

کانون بسیج رسانه طبس درسالروز این حماسه بزرگ تاریخی، ضمن توجه به پیام حماسه ۹دی و تاکید بر لزوم اتحاد و انسجام ملت ایران و توجه و بصیرت در کشف توطئه های پنهان و آشکار بین المللی و داخلی و برخورد با آنها با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، همگام با امت انقلابی بیعت مجدد و استوار خود با آرمانهای نظام اسلامی و رهبری و ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه ای (مد ظله) را اعلام می نماید.

کانون بسیج رسانه طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =