مهمترین پیام نهم دی ولایت پذیری است/ مسئولان باید به قوانین نظام وفادار باشند

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین پیام نهم دی ولایت پذیری ملت انقلابی ایران اسلامی بود وهمه مسئولین باید به قانون وفادار باشند.

به گزارش طبس نیوز؛ محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سرایان بیدار، در خصوص حادثه نهم دیماه اظهار داشت: در سال ۸۸ شرایط خوبی بر کشور حاکم نبود و اگر مدیریت مقام معظم رهبری نبود اتفاقات بیشتری در کشور اتفاق می‌افتاد که جبران کردن آن امکان‌پذیر نبود.وملت شریف ایران با تبعیت از ولایت فقیه به صحنه آمدند وهمه نقشه های ازپیش تعیین شده دشمنان را خنثی نمودند.

وی افزود: فتنه سال ۸۸ با برنامه ریزیهای دشمنان داخلی وخارجی بوجود آمد ومردم به سرعت متوجه این فتنه شدند وبرای حفظ نظام ودستاوردهای شهداء وامام با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به میدان آمدند وجانانه از این دستاوردها دفاع نمودند .

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان بدنبال ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند وبرای رسیدن به این هدف از هرگونه حربه استفاده کردند وبا دروغ پراکنی به دنبال تحریک اذهان عمومی بودند. وعده ای براساس همین اطلاعات دروغ اغفال شدند وعلیه نظام وانقلاب دست به تحرکاتی زدند که بادرایت مقام معظم رهبری وهوشیاری مردم با تبعیت از ولی فقیه سرکوب شد.

امیر حسنخانی با اشاره به اینکه فتنه و فتنه‌گران با بهانه قراردادن مسائل معیشتی مردم و تشدید تحریم‌ها به تحریک مردم پرداختند گفت: گروه‌های خاصی درصدد بودند مردم را از وضعیت فعلی ناراضی کنند و خط می‌دادند که تحریم‌ها تشدید شود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به دنبال اتحاد و وحدت عمومی و وحدت جامعه است، خاطرنشان کرد: همچنین مردم توقع دارند که با آنها براساس رأفت اسلامی برخورد شود.ومسئولان نیز باید به قوانین نظام وفادار باشند واز برخی امور نباید به راحتی گذر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 6 =