یادواره ۵۸ شهید منطقه سیلی محکم بر کسانی بود که گفتند یادواره های شهدا باید کم شود

امام جمعه موقت طبس با قدردانی از شرکت گسترده مردم در یادواره ۵۸ شهید بخش مرکزی طبس گفت: این یادواره چنان سیلی محکمی به صورت کسانی زد که میگویند یادواره های شهدا باید کم شود و فکر میکنند شهید متعلق به حزب و گروه خاصی است.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام احمد مؤدب در خطبه های نماز جمعه طبس گفت: یادواره ۵۸ شهید بزرگوار که با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم در این منطقه برگزار شد به عبارتی چنان سیلی محکمی به صورت کسانی زد که میگویند یادواره های شهدا باید کم شود.

وی افزود: این سیلی محکم بر صورت آنان بود که فکر میکنند شهید متعلق به حزب و گروه خاصی است.

وی بیان کرد: شهید و شهادت یعنی از همه چیز گذشتن حتی از آرزوی اینکه باشیم و سربلندی این نظام را هم ببینیم گذشتند حالا انصاف است که با دید سیاسی بگوییم اگر یادواره های در اوقات انتخابات باشد انتخابات را تحت تاثیر قرار میدهد باید کم شود؟!

امام جمعه موقت طبس افزود: مگر شهید چه خواسته از ما، اعتلای چه چیزی مد نظر بوده ، مگر شهید متعلق به یک گروه حزب و جناح خاص است؟!

وی گفت: کشور بدون فداکاری، شهادت و بدون ترویج فرهنگ شهادت در امان نمی ماند کمی سر عقل بیایید و روی اموری دست بگذارید که آسیب دراز مدت کلی به این ملت و این فرهنگ نداشته باشد.

وی خطاب به مردم افزود: مرحبا بر شما ، اجتماع آن جمعیت جز با افاضه روح الهامی از شهیدان شدنی نبود.

وی ادامه داد: خدا را شاکر و سپاسگزارم و افتخار میکنم به داشتن مردمی فهیم ولایتمدار حساس و با دید دقیق و اصولی که هر گاه احساس کنند در جایی میخواهد به باورهاشان لطمه ای وارد شود یا خدای نکرده شائبه این باشد چنان حضور گسترده ای در صحنه دارند که همه را متعجب و مبهوت میکنند و آنهایی که نظرسوئی دارند را شرمنده میکنند.

وی با اشاره به حادثه غم انگیز آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو گفت: در این حادثه غم انگیز تعدادی از آتش نشانان این سربازان فداکار ملت به شهادت رسیدند تبریک و تسلیت عرض میکنم.

حجت الاسلام مؤدب افزود: تسلیت برای داغدار شدن ملت در از دست دادن آنها و تبریک برای شهادت و روحیه فداکاری، این اولین بار نیست بلکه تا به حال چندین بار این نیروهای خدوم جان خود را فدا کرده اند در راستای وظیفه ای که بر دوش گرفتند آن نجات انسان هایی که دچار حادثه و گرفتاری میشوند .

وی ادامه داد: ما به کل ملت این حادثه را تسلیت عرض میکنیم و به آتش نشانان و صنف خاص خودشان تسلیت ویژه عرض کرده و افتخار میکنیم به شما استقامت و فداکاری شما ستودنی است.

وی بیان کرد: با این فداکاری هایتان خود را سربلند کردید ، کشور را هم سربلند میکنید و امیدوارم عزیزان ایمنی را در همه زمینه ها رعایت کنند که آتش سوزی و خراب شدن و از این قبیل کم شود و اگر تذکری از ناحیه مقامات مسئول در جهت ایمن نبودن یک موقعیت اعلام میشود جدی گرفته شود تا شاهد این حوادثی نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + چهار =