تهدیدات دشمن مادامی که وحدت و اتحاد در کشور حکم فرماست بی اثری خواهند بود

معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس در پیامی فرا رسیدن سی و هشتمین بهار انقلاب را به عموم مردم ایران به ویژه مردم شهرستان طبس تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سیدمهدی طلائی مقدم در پیامی فرا رسیدن سی و هشتمین بهار انقلاب را تبریک گفت، متن پیام وی به این شرح است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

سالها پیش قریب به پنج دهه گذشته معمار انقلاب با شعار سربازانم در گهواره اند نهضتی را شروع کرد که سرآمد آن انقلاب ۵۷ آزادی مردم ایران از زیر ظلم استبداد خودکامگی و سرسپردگی بود.

حضرت امام خمینی (ره) همانگونه که در بهشت زهرا تاکید نمود با پشتوانه مردم توانست انقلاب اسلامی را به سرانجام برساند و ثابت نمود نهضت هایی که با هدف الهی و پشتوانه مردمی قدم در راه مقاومت و ظلم‌ستیزی نهند سرانجام به پیروزی خواهند رسید.

در حالی سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را تجربه می کنیم که کشور عزیزمان همواره در معرض آزمون ها و تهدیدات سختی قرار داشت، از هشت سال جنگ تحمیلی تا تحریم‌های ظالمانه، ولی با اتکال به خداوند متعال و رهبری حضرت امام(ره) و در ادامه آن مقام معظم رهبری و حمایت های بی دریغ مردم عزیز توانست از همه آنها سربلند و سرفراز و قامتی استوار و محکم تر از قبل بیرون آمده و ثابت نمایند تا مادامی که وحدت و اتحاد در کشور حکم فرماست هیچ کدام از تهدیدات اثری نخواهد داشت.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سی و هشتمین بهار انقلاب به عموم مردم عزیز به ویژه هم وطنان و همشهریان طبسی به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، معلمین، دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان، کارمندان کارگران و همه اقشار جامعه، بار دیگر بر تداوم وحدت و همدلی ایجاد در شهرستان تاکید نموده و رمز موفقیت در توسعه شهرستان را اتکال به خداوند متعال، انبیاء و معصومین و وحدت و همدلی و شنیدن صدای واحد از شهرستان می‌دانم.
آرزومندم همواره امنیت و سلامت در کشور عزیزم ایران مستدام و پایدار بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهار =