توصیه‌های انتخاباتی: در ساعات اولیه رای دهید/ مدارک شناسایی را بیاورید

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: از مردم خواهش می‌کنیم در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کرده و کار اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند و رای را به هر دو صندوق (شورا و ریاست جمهوری) بیاندازند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: مسلما حضور مردم در ساعات اولیه انتخابات به دست‌اندرکاران برپایی انتخابات کمک شایانی خواهد کرد.

سید مهدی طلایی مقدم ضمن دعوت از همشهریان عزیز برای خلق حماسه انتخابات در روز ۲۹ اردیبهشت ۹۶ افزود: از مردم خواهش می‌کنیم در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کرده و کار اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی به همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: در شعب اخذ رای ۲ صندوق جداگانه، که یکی متعلق به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و دیگری مربوط به انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مستقر خواهد بود که شهروندان با دقت کامل هر برگ رأی را در صندوق همان انتخابات بیندازند.

رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان طبس با اشاره به تشابه اسمی نامزدهای شوراها در لیست رسمی اعلام شده، تصریح کرد: شهروندان رای دهنده می بایست، نام و نام خانوادگی نامزدها به همراه کد نامزد را خوانا و بدون خط خوردگی بنویسند.

طلائی مقدم ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور باشکوه در انتخابات، تاکید کرد: هر فرد رای دهنده باید شناسنامه و کارت ملی را در زمان اخذ رای به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =