طبس باید در جایگاه نخست دریافت اعتبارات باشد/ از فرماندار گلایه دارم

امام جمعه طبس گفت: با توجه به اینکه شهرستان طبس از هر جهت اولین شهرستان استان خراسان جنوبی است باید در دریافت اعتبارات رتبه اول باشد نه چهارم و در عین حالی که در جلسه نبودم و دعوت نکردند قطعا به صورت کتبی پیگیری خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در واکنش تصویب اعتبارات شهرستان طبس گفت: اگر می گوییم فرمانداری ویژه، معاونت های مختلف دارد امکانات و اختیارات هم باید ویژه باشد و بودجه هایی باید مستقیما از وزارت کشور برای فرمانداری ویژه در نظر گرفته شود و متصل به استان نباشد که در این زمینه بنده زیاد پیگیری کردم.

وی ادامه داد: در سفری که وزیر کشور به شهرستان طبس داشتند، این موضوع را مطرح کردم و دو – سه دفعه نامه نگاری کردم و پیگیر ماجرا شدم و اخیرا به جناب طلایی و امیرحسنخانی نیز نامه نوشتم که خیلی از مسائل کلی شهرستان را پیگیری کنید از جمله اینکه اینجا فرمانداری ویژه مصوب شده اما تشکیلات آن عملا کامل نشده است و باید پیگیری شود.

امام جمعه طبس بیان کرد: من بارها اعلام کرده ام که برای گرفتن حق شهرستان آماده ام ولی متاسفانه آقایان آن دلسوزی و جدیتی که در رابطه با مسائل کلی شهرستان باید داشته باشند ندارند در شعار هست اما در عمل اینگونه نیست.

وی گفت: جلسه کمیته برنامه ریزی که تقریبا جلسه تقسیم اعتبارات بود ما در جریان نبودیم و دعوتی نشده است و این سوالی پررنگ برای خود من است که چرا آقای فرماندار دعوت نکرده است به جهت اینکه اطلاعاتی که بنده از مشکلات شهر، شهرستان، روستاها، کشاورزان، دامداران و قاطبه مردم دارم ۲۰ سال دیگر هم آقای طلایی نمی‌تواند این اطلاعات را بدست آورد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم تصریح کرد: اگر بخواهد اعتباراتی تقسیم شود و به جا تقسیم شود باید امام جمعه که اشراف دارد دعوت شود چون نظر دارد و از طرفی امام جمعه نماینده رهبری در شهرستان است.

امام جمعه طبس در این رابطه گفت: حضور بنده در اجتماعات و در میان مردم کم رنگ نشده و همچنان پررنگ حضور داریم.

وی افزود: به روستاها میرویم و مشکلات مردم را از زبان خود آنها میشنویم و به صورت کتبی به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه و نماینده و سایر مسئولین مربوطه منتقل می کنیم و در جاها و مراسمات دیگر نیز حضور دارم.

حجت الاسلام مهاجریام مقدم گفت: خود آقای فرماندار هم می‌داند قبلا هم بارها گفته اند آنقدری که بنده برای پیشرفت شهرستان و پیگیری مسائل آن سفرهای تهران و مشکلات اخیر نیروگاه زغالسنگی، کارخانه کک، معدن چادرملو پیش آمد و همچنین موضوع تفکیک حوزه انتخابیه چقدر ما پیگیری های زیادی کردیم.

وی با بیان این که طبس باید در جایگاه نخست اعتبارات استان باشد افزود: با توجه به اینکه شهرستان طبس از هر جهت وسعت، امکانات، زیرساخت ها و موقعیت سیاسی و جغرافیایی اولین شهرستان استان خراسان جنوبی است باید در دریافت اعتبارات رتبه اول باشد نه چهارم و در عین حالی که در جلسه نبودم و دعوت نکردند قطعا به صورت کتبی پیگیری خواهم کرد.

گلایه امام جمعه طبس از فرماندار

امام جمعه طبس بیان کرد: بنده از مسئولین به خصوص از شخص فرماندار گلایه دارم، ایشان فرماندار همه مردم طبس هستند، همانطور که آقای رییس جمهور رییس جمهور همه هستند چه آنهایی که رای دادند و یا آنهایی که رای ندادند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم گفت: ما حضور آقای فرماندار را در مکان های خاص می‌بینیم و از اول ماه مبارک رمضان تا به امروز که نوزدهم است ایشان در مسجد جامع طبس که در محوریت و مرکزیت شهر است متاسفانه حضور پیدا نکردند.

وی در ادامه افزود: در مراسم گرامیداشت امام راحل به دلیل اینکه یک سخن از سخنران مطابق میل ایشان نبوده است جلسه را ترک کردند که بسیار کار ناپسندی بود و می‌بایست حرمت مردم، آن جمعیت و مراسم یادبود را نگاه می‌داشتند و بدتر اینکه معاون سیاسی ایشان پس از مراسم مصاحبه نموده و این کار را یک مسئله خوب تلقی کردند.

امام جمعه طبس با بیان اینکه مشروعیت آقای رئیس جمهور به آن است که رهبری رای مردم را تایید و امضا کند، گفت: ایشان هم که به عنوان نماینده دولت در اینجا هستند همینطور است و باید ارتباطشان با نماینده ولایت بیشتر باشد و دیدگاه های سیاسی و جناحی در جای خود باید باشد و آنجا که منافع کلی شهرستان است با یک دید وسیع تر و بازتری باشد.

[important]برای عضویت در کانال پایگاه خبری طبس نیوز در شبکه اجتماعی تلگرام اینجا کلیک کنید.[/important]

6 دیدگاه دربارهٔ «طبس باید در جایگاه نخست دریافت اعتبارات باشد/ از فرماندار گلایه دارم;

  1. براچی نظرمن رونمی زاریدواقعا متاسفم براشمابازهم نظرمومی نویسم بی طرفانه نطرات مردم روبزارین .بفرماییدامام جمعه محترم طبس چه کارمثبتی تاکنون برای عمران وآبادانی شهربرداشته چه اطلاعات بروزی دارندکه دائما برطبل تفرقه می کوبند درجلسه شورای برنامه ریزی ایشان چه حرفی برای گفتن دارند/یکی ازکارهای ایشان که شدیداپی گیربودند پارک کنارمسجدجامع بودبررسی کنیم ببینیم درطول سال چندنفربرای تفریح به آن پارک می روند مگر داخل چاله یاخندق درختکاری کردن شهرت است چه کسی برای تفریح می ره داخل چاله اگر آنجا مناسب پارک می بودمردم به ناچار نمی رفتندکنارجوب آب ..واقعا متاسفم برای مسئولین شهری که با این گرمای طاقت فرسا یک پارکی برای تفریح وهواخوری مردم ندارد

  2. وقتی فرماندار با امام جمعه مشکل دارد تقصیر مردم چیست همین اختلافها باعث شده شهرمان پیشرفت نکند

  3. سلام .معمولاکسانی که تخصص درمسایل حاص ندارندنیایددخالت کنندمگر امام جمعه بایددرهمه مسائل دخالت کندبازبرطبل تفرقه می کوبند

  4. سلام اگر فارغ از گرایش های سیاسی به این مطالب بپردازیم درست میفرمایند امام جمعه هر چند که جناب طلایی فذمانداری دلسوز هستند اما اگر مانند روزهای اول ورودشان که گرایش های جناحی را در راس کارهای خود قرار نمیدادند عمل کنند و با هماهنگی امام جمعه پیش برن نتیجه بهتری برای طبس خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + یک =