نوک پیکان هجمه های آمریکا به سمت ایران است/ آمریکا در تلاش است ایران را تروریست و حامی آن نشان دهد

امام جمعه موقت طبس گفت: امروز در موقعیتی قرار داریم که نوک پیکان هجمه های آمریکا به سمت ما است و تمام تلاش خود را می‌کند که با اتحادی منطقه ای و جهانی در تمام زمینه ها ما را به چالش بکشاند.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام احمد مؤدب در خطبه های نماز جمعه گفت: همه گرایش های سیاسی که دل در گرو نظام دارند باید با هم تعامل سازنده و تفاهم داشته باشند.

امام جمعه موقت طبس افزود: امروز در موقعیتی قرار داریم که نوک پیکان هجمه های آمریکا به سمت ما است و تمام تلاش خود را می‌کند که با اتحادی منطقه ای و جهانی در تمام زمینه ها ما را به چالش بکشاند.

وی بیان کرد: ضروری است که مردم و مسئولین از توانمندهای داخلی و توطئه های دشمن غافل نشوند و که در غیر این صورت خسارتی غیر قابل جبرانی خواهیم کرد.

حجت الاسلام مؤدب تاکید کرد: همه بدانیم در داخل کشورمان توانایی هایی داریم که دشمن را نگران کرده و باید آن را تقویت کنیم و به این باور برسیم پیام، مذاکره و ژست های دوستانه دشمن توطئه است و غفلت از آن به مصلحت نظام و کشور نیست.

وی گفت: با توجه به این واقعیات می‌توان با تفاهم ملی و انسجام داخلی جاودانگی و سربلندی ملت و نظام ایران اسلامی را تضمین کرد.

امام جمعه موقت طبس با اشاره به برنامه های اطلاعاتی، امنیتی آمریکا گفت: طبق این نهادها برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت طراحی شده و در آن روسیه، چین و ایران را به عنوان تهدیدی برای خود به حساب می‌آورد.

وی به تهدیدات آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: در زمینه هسته ای، موشکی آمریکا ایران را تهدید می‌کند اما ما باید تکنولوژی جامع هسته ای و توانمندی فوق العاده موشکی خود را تقویت کنیم.

حجت الاسلام مؤدب بیان کرد: آمریکا در تلاش است ایران را تروریست و حامی آن نشان دهد اما در این زمینه موفق نبوده چرا که شبکه های ماهواره ای هم به این موضوع اذعان دارند که ایران قربانی تروریست است.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند در زمینه های مختلف ایران را محدود کنند گفت: برای خنثی سازی این توطئه ها باید تعامل و تفاهم، اتحاد و تقویت نقاط قوت خود، تقویت سپاه و اتحاد با قدرت های منطقه ای داشته باشیم و با مقابله با اسرائیل و آمریکا نرمش نداشته باشیم.

امام جمعه موقت طبس خاطرنشان کرد: فرصت‌ها را از دست ندهیم، ابتکار عمل دست ما باشد و مسئولین اضهارنظرهایی در تضاد با منافع نظام نداشته باشند.

وی افزود: برای تعامل داخلی نشست‌ها بیشتر شود تا بتوانیم صمیمانه گفتگو کنیم و دولت را کمک کنیم و دولت نیز نقدهای منصفانه را پذیرا باشد.

حجت الاسلام مؤدب تاکید کرد: در شرایط فعلی جناح ها، احزاب، دولت و ملت سلیقه‌ها را کنار بگذارند و هوشمندانه عمل کنند تا در این مرحله نیز کشورمان بتواند به پیشرفت‌های بیش از پیش نایل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفت =