هتک حرمت سال گذشته به تاسوعا و عاشورا تکرار نشود/ مواضع قاطع و انقلابی رئیس جمهور مشتی کوبنده بر دهان غرب بود

امام جمعه موقت طبس با اشاره به هتک حرمت تاسوعا و عاشورای سال گذشته توسط گردشگران داخلی خواستار نظارت جدی از سوی مسئولین بر اماکن گردشگری برای عدم تکرار حرمت شکنی در ماه‎های محرم و صفر شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام احمد مؤدب در خطبه های نماز جمعه طبس با اشاره به روز جهانی جهانگردی گفت: جهانگردی و ایرانگردی بعد اقتصادی دارد اما نباید از آسیب‌های فرهنگی آن غافل شویم.

وی افزود: منطقه و شهرستان ما بیشترین فعالیت را در زمینه روستاهای هدف گردشگری انجام داده است و این یک نقطه قوت بوده که بیشترین بودجه را جذب کردند.

امام جمعه موقت طبس تاکید کرد: اما یک نظارت جدی از سوی مسئولین لازم است که مثل سال گذشته هم روزهای تاسوعا و عاشورا و هم اربعین امام حسین(ع) گروهی که به مسلمانان شبیه نبودند که در این شهر چرخیدند و چرخانده شدند، صورت نگیرد.

وی گفت: من شک کردم اینها خارجی هستند یا از کشور خودمان و پرسیدم که گفتند ما بچه ایران، ناف تهران هستیم!

حجت الاسلام مؤدب افزود: در هیچ زمانی نباید این گونه باشد ولی بالاخره ایام محرم، تاسوعا و عاشورا و ماه صفر حال و هوای مردم حال و هوای دیگری است.

وی ادامه داد: برخی از مکان ها از پیش رزرو شده است و اگر مسئولین محترم دقت لازم را نداشته باشند به همان مصیبت سال گذشته دچار خواهیم شد.

امام جمعه موقت طبس تاکید کرد: اگر هتک حرمت تاسوعا و عاشورا و اربعین صورت گیرد ممکن است دیگر مردم تحمل نکنند و خونشان به جوش می‌آید همانطور که سال گذشته مردم تذکر و هشدار داده بودند و خدای نکرده مشکلی برای شهرستان به وجود بیاید.

وی افزود: امیدواریم تدابیر لازم از هم اکنون صورت گیرد و مسئولین اماکن تاریخی، گردشگری و خانه های بوم گردی توجیه باشند.

مواضع قاطع و انقلابی رئیس جمهور مشتی کوبنده بر دهان غرب بود

حجت الاسلام مؤدب با اشاره به حضور رئیس جمهور در سازمان ملل افزود: سخنان زیبا و مواضع قاطع و انقلابی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل مشتی کوبنده بر دهان غرب و آمریکا بود و آب پاکی بر دستان آنها ریخته شد که بدانند ایران اجازه دخالت و این که اقدامی بکنند و اقدام متقابلی نبینند را نخواهد داد.

امام جمعه موقت طبس افزود: ان شاءالله از این به بعد مسئولین به گونه ای عمل خواهند کرد که دشمن بفهمد بنای حکمت، عزت و نرمش قهرمانانه بود اما نه این که آمریکا بخواهد دستور دهد و ما هم عمل کنیم و هر روز بهانه ای برای بازرسی و … بیاورند.

وی ادامه داد: با هوشیاری مسئولین و در رأس همه هشدارهای مقام معظم رهبری خواب‌های غرب تحقق پیدا نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 2 =