《ترامپ دیوانه است》راهکار تبلیغاتی اعمال قانون کاستا

امام جمعه موقت طبس گفت: آمریکا راهکار اساسی و تبلیغاتی را آغاز کرده که در دو کلمه «ترامپ دیوانه »خلاصه شده است، ترامپ دیوانه نیست بلکه خیلی هم عاقل است و این فقط راهبرد آمریکا است.

به گزارش طبس نیوز، امام جمعه موقت طبس در خطبه های نماز جمعه با اشاره به قانون کاستا آمریکا گفت:چهارم مرداد ۱۳۹۶، مجلس نمایندگان آمریکا، طرح تحریم‌های دشمنان آمریکا شامل ایران، روسیه و کره شمالی را تصویب کرد و در ۱۱ مرداد امضا شد.

حجت الاسلام زنجانی طبسی افزود: بر اساس آن آمریکا موظف شد در مدت ۹۰ روز تحریم‌های فلج کننده خود را اعمال کند و با این کار ایران در سیبل قرار می‌گیرد.

وی به مواد قانون کاستا اشاره کرد و گفت: راهبرد منطقه ای آمریکا و مقابله با تهدیدهای متعارف آمریکا و شمال آفریقا، تحریم بیشتر در پاسخ به برنامه موشک های بالستیک ایران، اعمال تحریم های مرتبط با تروریسم در رابطه با سپاه پاسداران، اعمال تحریم بیشتر مسئولین در نقض حقوق بشر، تداوم تحریم های مرتبط با حمایت ایران از تروریست، هماهنگی تحریم های میان آمریکا و اتحادیه اروپا در رابطه با شهروندان آمریکایی آزاد شده در ایران از مواد این قانون است.

راهکار اعمال قانون کاستا توسط آمریکا

❌ترامپ دیوانه است❌

حجت الاسلام زنجانی طبسی تصریح کرد: آمریکا راهکار اساسی و تبلیغاتی را آغاز کرده که در دو کلمه «ترامپ دیوانه »خلاصه شده است، ترامپ دیوانه نیست بلکه خیلی هم عاقل است و این فقط راهبرد آمریکا است

وی به نقل  از شبکه خبری آکسیوس آمریکا گفت: تمام سران آمریکا جلسه گرفتند که در توافق تجاری کره جنوبی بمانند یا نه؟ که در آن ترامپ ۳۰ روز مهلت میدهد که نتیجه را به او اعلام کنند و یکی از اعضا میگوید ما به کره جنوبی اعلام می‌کنیم که در این ۳۰ روز خواسته های ما را برآورده کند.

وی افزود: ترامپ سه بار میگوید نه! بلکه بگویید ترامپ دیوانه است و ممکن است هر کاری انجام دهد.

سپاه پاسداران سیبل حملات آمریکا

امام جمعه موقت طبس یادآور شد: رییس جمهور کشورمان و سایر مسئولین پشت سپاه ایستادند و با هم هماهنگ بودند، زیرا سپاه عزت و شرف و باعث سرفرازی ملت است و در دل هر ایرانی و مسلمان و مستضعفین منطقه و جهان جا دارد.

وی افزود: دیروز اقای ترامپ سخنرانی داشت در خصوص اینکه سپاه را در لیست تروریست ها قرار دهد اما سخنرانی انجام نشد و به امروز موکول شد و هنوز هم سخنرانی نکرده و یک دلیل تعلل در این سخنرانی سخنان سردار سرلشکرجعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که هشدار داد.

امام جمعه موقت طبس به نقل از سخنان سردار جعفری گفت: درصورتی که قانون تحریم‌های جدید آمریکا اجرا شود این کشور باید پایگاه‌های منطقه‌ای خود تا شعاع ۲ هزار کیلومتری برد موشک‌های ایران را منتقل کند و در صورتی که اخبار پراکنده موجود درخصوص حماقت دولت آمریکا مبنی بر درنظر گرفتن سپاه به عنوان گروه تروریستی صحیح باشد، سپاه نیز ارتش آمریکا را در سراسر جهان بویژه منطقه خاورمیانه، همسنگ داعش درنظر خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 2 =