واکنش مردم طبس نسبت به سخنان ترامپ

مردم دارالمومنین طبس به شیوه های گوناگون سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش طبس نیوز، جمعه‌شب و پس از سخنان گستاخانه ترامپ درخصوص راهبرد جدید آمریکا درباره ایران و اعلام عدم پایبندی ایران به اجرای مفاد برجام بسیاری از شهروندان ایرانی با حضور در شبکه‌های اجتماعی به انتقاد از بخش‎های مختلف اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص کشورشان پرداختند.

بسیاری از کاربران طبسی در صفحه شخصی دونالدترامپ در اینستاگرام واکنش نشان دادند و برخی نیز با همان لهجه شیرین طبسی رییس جمهور آمریکا را فاقد قوه تشخیص سیاسی دانستند.

خبرنگار ما بین مردم رفته و در این خصوص سوال کرده، واکنش مردم به اظهارات ضدایرانی دونالد ترامپ به‌ویژه اعلام تحریم‌های جدید علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم شنیدنی بود یکی از شهروندان طبسی گفت: همه میدانند سپاه یعنی سازندگی، امنیت، دلاورمردی و شجاعت و ما از این پس خود را سپاهی میدانیم تا ببینیم رییس جمهور آمریکا میتواند تحمل کند یا اینکه چشمانش کور شود.

شهروند دیگری اظهار کرد: کشوری که خود مظهر تروریست است و تروریست ساز است چطور به خود اجازه میدهد که خود را ارزیاب تروریسم‌بودن یا نبودن دیگر کشورها معرفی می‌کند.

خانم بهاری از دانشجویان طبسی گفت: آمریکا باید در آرزوی اینکه دوباره بخواهد ایران را به چنگ ببرد را به گور ببرد و این یاوه گویی ها نشان دهنده عجز آنان است.

پسر جوان طبسی به نام امید بیان کرد: اول از همه این آقای رییس جمهور آمریکا برود و در سر خود فرو کند که خلیج همیشه فارس و در مشق خود هزاران بار آن را بنویسد و این را هم اضافه کند که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.

خانم خانه داری به خبرنگار ما گفت: اینکه ترامپ سپاه را متهم کند، برجام را نقض کند و خلیج فارس را طور دیگری خطاب کند در واقع خود را در منجلابی هست غوطه ورتر خواهد کرد و هیچ دستی یاریگرش نخواهد بود و ما نیز شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیلمان رساتر از همیشه خواهد بود.

شهروند دیگری که از کسبه بازار بود گفت: این ترامپ دیوانه بداند رهبر عزیزمان فقط لب تر کند همه ما آمادگی جانفشانی هستیم ما لبیک گوی رهبرمان هستیم و اگر فکر میکنی با این حرف ها میتوانی دل یک ملت را بلرزانی کور خوانده ای، رهبرمان گفت که خوشبین نیست اما باز هم فرصتی بود که آمریکایی ها از دست دادند و ما اکنون متوجه شدیم که یک کلام و آن هم کلام رهبرمان.

بانوی دیگری از همشهریان طبسی گفت: آمریکا به تنهایی نمیتواند نقض برجام کند چرا که این یک تعهد بین المللی و بین چند کشور جهان است اما به هر حال باید به اقتصاد درون‌زا و اقتصاد مقاومتی رو آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 7 =