جــوهـای اختصاصی مدت‌دار، دولت تدبیر و امید چه شیرین است، در کام دلالان

در این بحران هنوز هم هستند، دلالانی که دست از آن خوی واسطه‌گری برنداشته و جو خریداری شده و دپو شده در انبار امور دام استان را در دو مرحله، گــران کردند.

به گزارش طبس‌نیوز، مسعودرضا بندگی دبیر اجرایی نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان طبس با یادداشتی به معاون وزیر جهاد کشاورزی خواستار رسیدگی به وضعیت دامداران و حذف دلالان در جوهای مدت دار شد این نامه به شرح ذیل است.

جناب آقای دکتر رکنی
معاون محترم وزیر جهاد کشاورزی

ابتدا سلام دامداران و عشایر شهرستان را به دولتمردان عزیز و جنابعالی میرسانم.

بابت جوهای مدت دار و تشکر ویژه از جناب آقای مهندس ولی پور ریاست محترم جهادکشاورزی استان و آقای دکتر امیرحسنخانی نماینده محترم مردم در مجلس که در این خصوص نهایت تلاش را داشتند.

ضمن تشکر از همه خصوصا وزیر محترم جهادکشاورزی که در دستوری سریع تقریبا بحران بازار سیاه جو را برطرف نمودند؛ ولی متاسفانه باید عرض کنم که در این بحران هنوز هم هستند، دلالانی که دست از آن خوی واسطه‌گری برنداشته و جو خریداری شده و دپو شده در انبار امور دام استان در شهرستان سرایان را در دو مرحله، گــران کرده که مرحله اول کیلویی ۲۰۰ ریال و مرحله دوم ۳۰۰ ریال…

آقای دکتر رکنی چرا در این بحران حاد خشکسالی که همه دولتمردان در تلاش‌اند که دامداران محروم و بحران زده از خشکسالی را نجات بدهند، کسانی بیایند و از این بحران و تخصیص ۲۰ هزار تن جو سود ۱ میلیارد تومانی به جیب بزنند.
(۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰=۵۰۰×۲۰۰۰۰)

متولی محترم امور دام کشور

عاجزانه از جنابعالی تقاضا می‌شود که سریعا رسیدگی نمایید، زیرا این‌ها آنقدر میدان یافته اند که چند روز درب انبار را قفل کرده و جواب نمی دادند، تا حرف خود را به کرسی بنشانند که متاسفانه تا باج‌هایشان را نگرفتند، درب انبار را باز نکردند!!!

آقای دکتر رکنی- معاون محترم امور دام کشور باید به عرضتان برسانم مکاتبات اداری انجام شده و عاجزانه از حضرتعالی خواهش میکنم که رسیدگی عاجل نموده و به شهرستان کویری طبس تشریف بیاورید و وضع دامداران منطقه را از نزدیک ببینید.

در آخر لازم به ذکراست که این حق نظام صنفی کارهای کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان طبس است که شکایت خود را به سازمان محترم بازرسی کشور، دیوان محترم عدالت اداری، دادگستری محترم، سازمان محترم تعزیرات حکومتی برده و حق دامداران و عشایر غیور و محروم شهرستان طبس را از دلالان از خدا بیخبر بگیرد.

بانهایت احترام
مسعودرضا بندگی
دبیر اجرایی نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 1 =