حضور مردم در پنج اردیبهشت چشم نواز بود

امام جمعه موقت طبس گفت: از مردم که در پنجم اردیبهشت سنگ تمام گذاشتید تشکر میکنم، حضور شما در صحنه چشم نواز بود.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام زنجانی طبسی در خطبه های نماز جمعه طبس افزود: در روز پنج اردیبهشت سیمای خاوران با ۲۵ شبکه در کل جهان از جمله شبکه عربی العالم به طور زنده در ارتباط بود و در جهت شناساندن این شهر به همه ایران و جهان تلاش کرد که از آنان قدردانی میکنم.

وی با اشاره به هفته معلم و کار و کارگر گفت: باید به خواسته های برحق معلمین و دغدغه هایی که دارند توجه شود، همچنین کارگران ما انقدر جایگاه والایی دارند که نباید وجه المصالحه مسائل سیاسی قرارگیرند.

امام جمعه موقت طبس به هفته عقدتی سیاسی سپاه اشاره و بیان کرد: سپاه و بسیج بازوی ولایت هستند و پایه فکری آنات بر اساس معنویت است، ماموریت آنها پشتیبانی از انقلاب و دستاوردهای آن است.

وی ادامه داد: همان معنویتی که باعث شده امروز سپاه نه تنها در ایران بلکه در منطقه اقتدار خود را به نمایش بگذارد.

حجت الاسلام زنجانی طبس با اشاره به روز بسیج سازندگی عنوان کرد: بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری شکل گرفت و در حوزه های فرهنگی، عمرانی و خدماتی فعالیت دارد.

وی افزود: قشر روحانیت با برگزاری کلاس های بصیرتی عقیدتی در روستاها، در بخش عمرانی تعمیر قنوات و ساخت مساجد خانه عالم و خانه سازی برای نیازمندان به کمک مردم و همچنین همکاری پزشکان و دانشجویان و جوانانی که عشق به خدمت دارند در حال خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به برگزاری دعای ندبه کشوری در طبس گفت: از مسئولین آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) که این امکانات را فراهم کردند تشکر میکنم.

امام جمعه موقت طبس با اشاره به سفر تولیت آستان قدس رضوی به طبس گفت: امروز تشریف فرمایی مهمان عزیز و گرامی داشتیم که نماینده و فرماندار طرح های بسیار خوبی در همان لحظاتی که در خدمت ایشان بودیم برای پیشرفت طبس ارائه دادند.

وی تصریح کرد: آیت الله رئیسی در بازدیدی که از هتل موسسه داشتند بر کارهای فرهنگی و خدمت رسانی به زوار تاکید کردند.

امام جمعه موقت طبس به روز تاسیس اداره کل راه اهن شرق اشاره کرد و گفت: تکمیل پروژه کنترل ایمنی سیر و حرکت قطارها با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان، راه اندازی واحد تعمیرات اساسی لوکوموتیو، اجرای پروژه خط دوم بافق کاشمر که بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان از مازاد امسال میخواهد شروع به کار کند سه کار بسیار مهم در این حوزه است که از مدیر کل راه آهن شرق و کارکنانش که به مردم خدمت می کنند تشکر میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =