هشدار پلیس: دانش آموزان دختر با خود طلا و جواهر به مدرسه نبرند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: دانش‎آموزان به ویژه دانش‎آموزان دختر از داشتن طلا و جواهرات همراه خود پرهیز کنند.

خبر طبس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: دانش‎آموزان به ویژه دانش‎آموزان دختر از داشتن طلا و جواهرات همراه خود پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، پرویز عرب‎زاده ظهر امروز در جلسه هماهنگی در ارتباط با بازگشایی مدارس، سرویس و پلیس مدرسه خراسان جنوبی گفت: دانش‎آموزان نشانه و شماره تلفن خود را همراه خود داشته باشند، در صورت جا ماندن از سرویس مدرسه خونسردی خود را حفظ کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دانش‎آموزان به افراد غریبه اعتماد نکنند، یادآور شد: بچه‌ها از سوار شدن خودروهای غریبه خودداری کنند.

عرب‎زاده از دانش‎آموزان خواست از بازی کردن در معابر عمومی خودداری کنند و سر و گردن خود را از پنجره‎های سرویس‎ها بیرون نیاورند.

او با بیان اینکه دانش‌آموزان بعد از تعطیلی مدارس مستقیم به خانه بروند، ادامه داد: همچنین در زمان حضور در خانه از باز کردن درب خانه برای افراد غریبه پرهیز کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی یکی از مشکلات دانش‎آموزان به ویژه دانش‎آموزان دختر را داشتن طلا و جواهرات همراه آنها دانست و گفت: سال گذشته چندین مورد پرونده سرقت طلا و جواهرات از کودکان دختر داشته‎ایم.

عرب‎زاده با بیان اینکه در سال گذشته در مدارس استان سرقت زیاد اتفاق افتاده بود، گفت: مسئولان مدرسه وظیفه مراقبت از دانش‎آموزان در داخل مدرسه را بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاهی در “هشدار پلیس: دانش آموزان دختر با خود طلا و جواهر به مدرسه نبرند

  1. واقعیت هم همینه.. اگه سهل انگاری های خودمونو تمومش کنیم در نهایت نفع اون ب خودمون خواهد رسید. اگه این موارد پیش پا افتاده رو رعایت کنیم خیلی از تجاوزهایی ک به حریم انسانی میشه کاهش پیدا میکنه. ب هر حال آدم بیمار دل و بد ذات زیاد داریم ک باید با محکم کاری هایی ک از جانب خودمون صورت میگیره اونو ب حداقل برسونیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هفت =