ایمانی: ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی میزبان وزرای دولت تدبیر و امید است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی گفت: وزرا به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور به ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی سفر می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس(طبس نیوز)،محمد علی ایمانی صبح امروز در نشست مشورتی سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی اظهار داشت: از سوی معاون اجرایی رئیس جمهور برای وزرای دولت در این سفر ابلاغ صادر شده و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور علاوه بر پیگیری حوزه مأموریتشان به سایر مباحث آن شهرستان رسیدگی می‌کنند.

وی گفت: وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان بشرویه، وزیر نیرو در خوسف، وزیر اقتصادی و دارایی در زیرکوه، معاون امور مجلس در قاین، وزیر راه و شهرسازی در طبس، دستیار ویژه رئیس‌جمهور امور اقوام در درمیان، وزیر اطلاعات در فردوس، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در سرایان، وزیر آموزش و پرورش در شهر سربیشه و معاون توسعه مناطق محروم کشور در نهبندان حضور می‌یابد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی دیدارمردمی در ورزشگاه آزادی در صبح چهارشنبه و دیدار با علما و نخبگان و شرکت در جلسه شورای اداری استان را از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهور عنوان کرد.

ایمانی تأکید کرد: وزرای دولت به عنوان نماینده تام‌الاختیار برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم به شهرستان‌های استان سفر می‌کنند.

وی تصریح کرد: جلساتی با حضور وزرا در شهرستان‌ها برای بررسی مشکلات برگزار و با کمک فرمانداران دستورات لازم صادر می‌شود.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =