مهم‌ترین اولویت‌های سفر دولت از زبان معاون استاندار خراسان جنوبی

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی مهم‌ترین اولویت‌های سفر رئیس جمهور و هیئت دولت را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز)، علی رضایی در آستانه سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به خراسان جنوبی اظهار داشت: رئیس جمهور و هیئت دولت چهارشنبه سوم دی‌ماه سال جاری وارد بیرجند می‌شوند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی آمادگی کامل برای میزبانی خوب از دولت تدبیر و امید را دارد، تصریح کرد: از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهور و هیئت دولت نشست توسعه و سرمایه‌گذاری، دیدار با علما، دیدار با نخبگان و خانواده شهدا و شورای اداری است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی گفت: مسائل مهم استان به صورت مکتوب اعلام شده است.

رضایی دوبانده کردن محور‌های اصلی، گاز‌رسانی به برخی مناطق، پروژه راه‌آهن، راه‌اندازی منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی و مسائل بیابان‌زدایی، کشاورزی و بهداشت و درمان را از شاخص‌ترین مطالبات استان در سفر رئیس جمهور اعلام کرد.

وی افزود: امید است تا تحولی رخ دهد و ما شاهد نتیجه خوبی باشیم و در این سفر مباحثی چون مشکلات سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه بحث می‌شود و دغدغه ما در حوزه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی در ارتباط با گلایه مردم از برخی از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال گفت: بانک‌ها باید بدون فوت وقت درخواست را اجرا و اگر مواردی در این ارتباط باشد باید پیگیری شود.

رضایی با بیان اینکه در هر یک از شهرستان‌های استان یک نماینده رئیس جمهور حضور می‌یابد، تصریح کرد: برای هر شهرستان یک نماینده فرستاده می‌شود تا مسائل،‍ درخواست‌ها و مشکلات مردم و همه اطلاعات را جمع‌آوری و در شورای اداری بررسی شوند.

وی ادامه داد: برای افزایش اعتبارات در جریان سفر هیئت دولت و وضعیت اعتباری و ساختاری و زیر ساختاری و در مجموع وضعیت اقتصادی و همه موضوعات را جمع‌بندی کرده‌ایم که این مطالب را خدمت رئیس جمهور عرض خواهیم کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۷۲ ساعت در مجموع مباحث ما در نشست خواهد بود و چیزی از قلم نخواهد افتاد، دغدغه‌ ما مسائل و دلنگرانی‌های مردم و امید‌ها پیرامون منطقه است.
منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 7 =