مسئولان خراسان جنوبی از مردم برای استقبال از رئیس جمهوری دعوت کردند

استاندار خراسان جنوبی, نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بیرجند، نماینده مردم درمجلس خبرگان رهبری ونمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی از عموم مردم خراسان جنوبی برای مراسم استقبال از رئیس جمهوری وهیات دولت دعوت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز) به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، در بیانیه مشترک مسئولان استان خراسان جنوبی آماده است به حکم وظیفه ،بارها و بارها عرض حال شما مردم عزیز استان را به استحضار مقامات عالی کشور و رئیس جمهوری رسانده ایم.هم ،داستان بردباری های تان را و هم شکوه همراهی های تان در انتخابات و راهیپمایی ها و هر آنجا که حضورتان برای تجدید و تجلی میثاق همیشه پایدارتان با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لازم بوده است.

اما همیشه سعی مان این بوده که مسوولان و سیاستگذاران نظام را به میهمانی گستردگی قلب و اندیشه ی تان بیاوریم. خوشبختانه در این راستا رئیس جمهوری و کاروان تدبیرو امید دعوت مان را پذیرفته و انشاءالله بزودی توفیق میزبانی شان را در استان مان خواهیم داشت.

بنابر این گزارش , این میهمانی بر خوان سال ها خشکسالی، صبر، شکیبایی و بزرگواری شما برپا می گردد و دستاوردش می تواند مکمل تلاش ها و کوشش های خدمتگزاران تان در استان باشد.

بی شک میزبان اصلی رئیس جمهوری منتخب شما و رئیس دولت تدبیر و امید و پیشگام شیوه ی عالی اعتدال در مدیریت دولت، شما مردم عزیز هستید.

مردم شریف ،نجیب و عزیز خراسان جنوبی, زنان و مردان غیور وغیرتمند, حضورتان یعنی : مطالبه، همراهی و میهمان نوازی. یعنی تایید آنچه اینجانبان از صفا و صمیمیت و بزرگواری تان نقل کرده ایم. بیایید تا با هم محرومیت ها و مطالبات استان و پتانسیل غنی نیروی انسانی و سایر منابع مان را به استحضار رئیس جمهوری برسانیم و بر تحقق خواسته های مان و حق مسلم فرزندان مان از رفاه و آینده ای امن و اشتغال پایدار تاکید کنیم.

چهارشنبه سوم دی ساعت ۸صبح در محل استادیوم آزادی بیرجند چشم انتظار حضور ارزشمندتان برای استقبال و دیدار با نماینده ی عالی دولت تدبیر و امید هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 1 =