۶ میلیارد تومان از سوی سازمان بودجه به خراسان جنوبی اختصاص یافت

استاندار خراسان جنوبی گفت: از سوی دفتر بودجه و برنامه‌ریزی معاون رئیس جمهور اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان برای خراسان جنوبی تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،وجه‌الله خدمتگزار دقایقی پیش در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی در شهرستان بیرجند ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم در مراسم ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی و مردم ایران با حضور با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن باری دیگر افتخاری برای خود رقم زدند.

وی افزود: ما مسئولان و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی مسئولیت ما در برابر مردم چند برابر می‌شود زیرا آنها مردمی هستند که همیشه در صحنه‌ها حضور دارند ما هم باید تلاش کنیم تا بیشترین خدمت را به آنها ارائه کنیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در سال ۹۳ با اعتباری بالغ بر ۲۱۲ میلیارد تومان پروژه‌های متعددی در سطح خراسان جنوبی به بهترین نحو افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

خدمتگزار افزود: باید به نیاز مردم توجه کنیم تا در محیط شاداب و آرام زندگی کنند و نیازهای آنها تأمین شود.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های دولتی اظهار داشت: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می‌شویم مدیران باید پیگیری جدی در زمینه اعتبارات دستگاه‌های خود داشته باشند و در این راستا با مرکز کشور در ارتباط باشند تا اعتبارات وصول شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به خدمات دستگاه‌های خدمت‌رسان گفت: دستگاه‌های خدمت‌رسان باید در ایام پایان سال توجه ویژه برای خدمت‌رسانی به مردم داشته باشند.

خدمتگزار با اشاره به شهرداران افزود: شهرداران خراسان جنوبی باید به محیط و ورودی‌های شهر نگاهی ویژه داشته باشند زیرا ورودی یک شهر تأثیر زیادی برای جلب نظر به آن شهر دارد.

وی بیان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا در زمینه تأمین مایحتاج مردم مشکلی نباشد و بانک‌ها در ایام پایانی سال خدمات مطلوب خود را به بهترین نحو به مردم ارائه کنند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: از دفتر بودجه و برنامه‌ریزی معاون رئیس جمهور اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان برای خراسان جنوبی تخصیص یافته که از این مبلغ ۳ میلیارد تومان برای پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر و ۳ میلیارد تومان دیگر برای حوادث غیر مترقبه مانند سیل هزینه می‌شود.

خدمتگزار افزود: در جلسه‌ای که در تهران با وزارت امور خارجه داشتیم مسئولان ضمن قدردانی از نمایندگی وزارت خارجه در استان خراسان جنوبی گفتند با اینکه چند ماهی است که از افتتاح این نمایندگی بیشتر نمی‌گذرد اما تاکنون فعالیت‌های خوب و مطلوب زیادی انجام شده است.

وی تصریح کرد: شرکت های خصوصی برای نمایشگاه‌هایی که در خارج از کشور برگزار می‌شود در صورتی که نیاز است شرکت کنند و دستگاه‌های مختلف از طریق پیگیری با نمایندگی وزارت امور خارجه در استان می‌توانند خواسته‌های استان را به خارج از خراسان جنوبی و حتی خارج از کشور منتقل کنند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیشنهاد شهردار بیرجند مبنی بر تعطیلی شهرداری بیرجند در روزهای پنج‌شنبه گفت: هیچ دستگاهی نمی‌تواند حتی با اجازه مدیر تعطیلی ایام هفته را مصوب کند و در حال حاضر هیچ شورای اداری در استان‌ها نمی‌تواند برای تعطیلی اداره‌ای تصمیم بگیرد.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هفت =