هفدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز در خراسان جنوبی برگزار می شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از برگزاری هفدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان همزمان با ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در بیرجند خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،محمد زمانی سه شنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش بیرجند با اشاره به کمبود فضای آموزشی در مهرشهر و شعبانیه بیرجند گفت: برای رفع این کمبود، دو واحد آموزشی ۱۲ کلاسه تا قبل از مهرماه امسال آماده بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر واحد ۹ کلاسه در این مناطق در حال احداث است که تا بهمن ماه تکمیل می شود افزود: یکی از موارد مطرح در این مناطق، تامین اراضی فضای آموزشی است.

زمانی افزود: در مهرشهر زمین مناسب برای فضای آموزشی وجود ندارد لذا باید چشم انداز افق آینده را در این مناطق گسترده تر ببینیم.

نماینده انجمن اولیا در آموزش و پرورش بیرجند نیز با اشاره به فرارسیدن روز معلم بر بازشناسی قداست و جایگاه معلم تاکید کرد و گفت: پیشرفت جامعه مرهون زحمات و تلاش های زیاد معلمان است.

گلندی با اشاره به اینکه رسانه ها با اطلاع رسانی می توانند در تجلیل از مقام معلم نقش مهمی ایفا کنند اظهار داشت: مدیران دستگاهها هم بایستی با حضور در مدارس از زحمات معلمان قدردانی کنند.

منبع:ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دو =