بیرجند، میزبان فیلم‌های منتخب سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

گروه فرهنگی: معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: در راستای بهره‌مندی مردم هنر دوست خراسان‌جنوبی از آثار فاخر ملی در حوزه سینما، فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر در بیرجند اکران می‌شود.

سید علی زمزم، معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی گفت: برای دومین سال فیلم‌های منتخب سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، بهمن ماه، در آمفی تئاتر علامه فرزان فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اکران می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در مراکز استان‌ها از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ بهمن است، که امیدواریم مردم هنر دوست خراسان‌جنوبی از این اتفاق استقبال کنند.

وی بیان کرد: برای اینکه اکران فیلم‌ها به خوبی صورت گیرد و از تمام ظرفیت برای برگزاری جشنواره استفاده کنیم، از بخش خصوصی نیز کمک می‌گیریم و خانواده‌های خراسان‌جنوبی می‌توانند با بهره‌گیری از این فرصت ساعات مطلوبی را در کنار خانواده‌های خود باشند.

زمزم با اشاره به اینکه بعد از انتخاب و معرفی آثار برگزیده، دو فیلم در چهار سیانس در آمفی تئاتر سالن علامه فرزان در روزهای اعلام شده اکران می‌شود، یادآور شد: ساعات اکران فیلم ها نیز ۱۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۰ خواهد بود و دوستداران هنر هفتم می‌توانند با تنظیم برنامه خود از نمایش این آثار لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =