رقابت ۱۶۰ نفر در چهارمین دوره مسابقات قرآن اهل سنت خراسان‌جنوبی

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون حوزه علمیه اهل سنت بیرجند گفت: برای شرکت در چهارمین دوره از مسابقات قرآن اهل سنت خراسان‌جنوبی ۱۶۰ نفر ثبت نام کرده‌اند و ۸ نفر از بهترین داوران قرآنی اهل سنت منطقه و مهمانانی از دیگر استان‌ها مسابقات را داوری می‌کنند.

مولوی خلیل‌الله مرتضایی معاون حوزه علمیه اهل سنت بیرجند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی گفت: چهارمین دوره مسابقات قرآنی اهل سنت خراسان‌جنوبی روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۳۰ فروردین تا ۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این مسابقات قرآنی اهل سنت خراسان‌جنوبی هر ساله به میزبانی مؤسسه خاتم النبین(ص) و در دو بخش بزرگسال و شکوفه‌ها برگزار و در روز اختتامیه نیز از نفرات برگزیده مسابقات تقدیر و تجلیل می‌شود.

معاون حوزه علمیه اهل سنت بیرجند بیان کرد: برای شرکت در چهارمین دوره از مسابقات قرآن اهل سنت خراسان‌جنوبی ۱۶۰ نفر ثبت نام کرده‌اند و ۸ نفر از بهترین داوران قرآنی اهل سنت و مهمانانی از دیگر استان‌ها مسابقات را داوری می‌کنند.

مرتضایی یادآور شد: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و تواشیح برگزار می‌شود و اختتامیه نیز روز جمعه ۱ اردیبهشت ماه در نماز جمعه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − سه =