اسامی برندگان چهارمین دوره‌ مسابقات قرآن اهل سنت خراسان جنوبی

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی برندگان چهارمین دوره‌ مسابقات قرآن اهل سنت خراسان جنوبی اعلام و از نفرات برتر تجلیل شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، چهارمین دوره‌ی مسابقات قرآن اهل سنت خراسان‌جنوبی روز گذشته ۱ اردیبهشت ماه با اعلام اسامی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در رشته حفظ بزرگسالان عزیزاله احراری فرزند محمد از اسدیه، عبدالبصیربازدیدی فرزند محمدحسین از حوزه الصدیق بیرجند و سرور رسولی فرزند محمد از حوزه علامه ندوی آبگرم نصرالدین حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

همچنین در رشته حفظ ۲۰ جزء احمدرضا یوسفی فرزند اسماعیل از حوزه الصدیق بیرجند، محمدامین قاسمی فرزند عبدالکریم از حوزه انوارالعلوم ماخونیک و سیدعبدالحسیب دادار فرزند سیدعزیر از حوزه علامه ندوی آبگرم نصرالدین به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

عبدالسلام عنانی فرزند الهیار از حوزه علامه ندوی آبگرم نصرالدین، احسان سلمانی فرزند غلام رضا از حوزه علی بن ابیطالب طبس و محمدسلیمی فرزند عبدالرحیم از حوزه الصدیق بیرجند نیز در رشته حفظ ۱۵ جزء رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته حفظ ۱۵ جزء شکوفه‌ها محمد حسین طبسی فرزند: محمد از حوزه علامه ندوی آبگرم نصرالدین، ایوب یعقوبی فرزند عبدالله از حوزه علامه ندوی آبگرم نصرالدین و مصطفی شمسی فرزند نوراحمد از حوزه علمیه الصدیق(رض) بیرجند نفرات اول تا سوم این رشته شناخته شدند.

همچنین در رشته حفظ ۱۰ جزء شکوفه‌ها بهزاد بخشی فرزند ابراهیم بخش از حوزه علامه ندوی آبگرم رتبه اول، حامد موذن فرزند علیجان از حوزه علامه ندوی آبگرم رتبه دوم و احمد خسروی فرزند محمدرضا از حوزه حوزه الصدیق(رض)بیرجند رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ ۵ جزء شکوفه‌ها نیز جمیل خونیکی فرزند رمضان الله از حوزه علامه ندوی آبگرم، رامین طاهری فرزند بهادر حوزه الصدیق(رض)بیرجند و ناصر طاهری فرزند شیراحمد از حوزه الصدیق(رض) بیرجند به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ سه جزء شکوفه‌ها نیز به ترتیب عالم نوری مقدم فرزند غلامسخی از حوزه الصدیق بیرجند، کیان یعقوبی فرزند عبدالله از حوزه علامه ندوی نصرالدین آبگرم و متین یوسفی فرزند نیازمحمد از دارالقرآن مسجدالنبی(ص) بیرجند مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

در قرائت بزرگسالان نیز سیدعادل دادار فرزند سیدعبدالغنی از حوزه علامه ندوی آبگرم رتبه اول، احمد عاشوری فرزند محمد از حوزه علی ابن ابیطالب طبس رتبه دوم و محمدحسین عربی فرزند غلام از الصدیق(رض)بیرجند نیز مقام سوم را به دست آورند.

در قرائت شکوفه‌ها نیز سیدطاها موسوی فرزندسید اسحق از حوزه علامه ندوی آبگرم نصرالدین مقام اول، سیدحلیم موسوی فرزند سیدربیع از حوزه علامه ندوی آبگرم مقام دوم و مهدی خسروی فرزند حبیب الله از اسدیه نیز مقام سوم را به دست آورد.

در رشته اذان بزرگسالان نیز نفر اول حامد محمدی فرزند علیجان از حوزه الصدیق نفر دوم سیدجمیل الرحمن حسینی فرزند سیدعبدالغفار از حوزه الصدیق و نفر سوم به طور مشترک سیدعادل دادار فرزند سیدعبدالغنی از حوزه ندوی آبگرم و مسعود خواجوی فرزند نوراحمد از گزیک شناخته شد.

در اذان شکوفه ها نیز به ترتیب محمد قاسم رجبی از حوزه علامه ندوی ابگرم نصرالدین، حامد اسکندری فرزند محمد ازحوزه الصدیق و سیدطاها موسوی فرزندسید اسحاق از علامه ندوی ابگرم نصرالدین به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

همچنین در رشته تواشیح گروه ندای آل الرسول از حوزه علامه ندوی ابگرم نصرالدین، گروه رجال الایمان و القرآن از حوزه الصدیق(رض) و گروه سید زیدبن ثابت از حوزه علامه ندوی آبگرم نصرالدین شناخته شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + سیزده =