برگزاری جشن مبعث در ۲۰ امام زاده شاخص خراسان جنوبی

گروه فرهنگی: جشن مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص)در ۲۰ امام‌زاده و بقاع متبرکه شاخص خراسان‌جنوبی با مداحی و سخنرانی دوشنبه ۴ اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محسن مؤمنی‌مقدم معاون فرهنگی اداره کل اوقاف خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: جشن مبعث رسول گرامی اسلام (ص) در۲۰ آستان مقدس امامزاده شاخص خراسان‌جنوبی با مداحی و سخنرانی دوشنبه ۴ اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

مؤمنی مقدم ادامه داد: در مرکز استان جشن مبعث در امام زادگان باقریه(ع) با سخنرانی حجت الاسلام اسداللهی و مداحی سروری بعد از نماز مغرب و عشا روز دوشنبه ۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف خراسان جنوبی با بیان اینکه همه همت پیامبر، اصلاح جامعه و آماده‌کردن مردم برای بندگی خداوند بود، افزود: پیغمبر با اخلاق زیبا و حسن خلقش مردم را به آئین اسلام فرا خواند.

مومنی مقدم با اشاره به اینکه مبعث پیامبر سبب تحولی تاریخی در جهان شد، افزود: انقلاب اسلامی ایران، نشأت گرفته از مبعث پیامبر(ص) است.

وی یادآور شد: ایران منشؤ بیداری اسلامی در سراسر جهان است و مردم باید با ترویج اسلامیت در جامعه، الگوی خوبی برای جهانیان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − شش =