طرح ضیافت مهر در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

بیرجند- معاون مشارکت‌ها و اشتغال بهزیستی خراسان جنوبی از اجرای طرح ضیافت مهر درماه مبارک رمضان ویزه مددجویان بهزیستی استان خبر داد.

حسن رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ضیافت مهر در ایام ماه مبارک رمضان تعداد ۱۰ خانواده مددجو در هر شهرستان مورد بازدید و دلجویی مسئولان قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه طی اجرای این طرح تعدادی از مددجویان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی در شب های ماه مبارک رمضان اطعام خواهند شد، افزود: توزیع سبد غذائی بین مددجویان ادارات بهزیستی در سطح استان نیز از دیگر اقدامات بهزیستی در ایام ماه مبارک رمضان است.

معاون مشارکت‌ها و اشتغال بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسئولین بهزیستی استان در طول ماه مبارک رمضان از مراکزی که در مقوله ترک اعتیاد به صورت جمعی فعالیت دارند بازدید خواهند داشت، گفت: اداره کل بهزیستی استان و ادارات بهزیستی سراسر استان جهت دریافت نذورات و کمک های مردمی اعم از نقدی و غیر نقدی به منظور برگزاری مراسم افطاری برای مددجویان، معلولان و نیازمندان آمادگی دارد.

وی عنوان کرد: سال گذشته طی اجرای طرح ضیافت در استان مبلغ ۲۷۴ میلیون و ۶۷۰ هزار ریال کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: بیش از دو میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال در روز عید فطر در صندوق های فطریه، کفاره و سهم سادات توسط مراکز دولتی و غیردولتی پرداخت شده است.

رحیمی ادامه داد: ارزش افطاری های برگزار شده و توزیع بسته های غذایی در طرح ضیافت مهر سال گذشته بیش از هفت میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سیزده =