حمله موشکلی سپاه پاسخی برای تحریم‌های جدید آمریکا بود

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله موشکی سپاه نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی بوده و حتی سیستم‌های راهداری آمریکا نتوانستند آن را رصد کنند و این حرکت پاسخی برای تحریم‌های جدید آمریکا بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدباقر عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با اشاره به حمله موشکی سپاه بر مواضع دشمن در سوریه اظهار داشت: این حمله پیام محکمی برای دشمنان ایران و اسلام به ویژه برای افرادی که چشم طمع بر ایران دارند بوده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر داعش برخی از کشورها در حمایت از داعش حملات تروریستی را در کشور انجام دادند و این پیامی برای حامیان داعش است افزود: این حمله سپاه پاسخی در جواب تحریم‌های جدید آمریکا دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف درمجلس شورای اسلامی گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار به‌جا و به موقع بود و مناطقی که مورد هدف قرار گرفت مناطق مهم فرماندهی داعش بود.

عبادی با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به آمریکا می‌گوید که اگر خصمانه برخورد کنید ایران اقتدارش بسیار بالا بوده و می‌تواند شما را با چالش در منطقه مواجه کندافزود: این حمله نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود و آنقدر نقطه زن و دقیق بود که حتی سیستم‌های راهداری آمریکا نتوانستند آن را رصد کنند.

وی اظهار داشت: وزارت امور خارجه باید نسبت به تحریم‌ها با قاطعیت بیشتری وارد شود و در برجام باید مواردی دیده می‌شد که جلوی موضوعات به طور قاطعانه گرفته می‌شد اما بسیار شتاب زده عمل شد و نظرات کارشناسی مورد توجه نبود.

نماینده مردم شرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در این حمله موشکی دشمن متوجه اقتدار جمهوری اسلامی شد که می‌تواند هدف‌های دشمن را در  کیلومترها بیرون مرز مورد هدف قرار دهد.

عبادی با بیان اینکه دشمن متوجه شد که کسی نمی‌تواند به میهن اسلامی طمع داشته باشد افزود: اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخگویی به جنایات تروریستی در ۱۲ رمضان سبب خوشحالی ملت ایران شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 14 =