۴ طرح عمرانی اوقاف در مزار شاه سلیمان علی شهرستان خوسف افتتاح شد

معاون بهره برداری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از افتتاح ۴ طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون تومان در مزار شاه سلیمان علی شهرستان خوسف خبر داد و گفت: بیشتر پروژه‌ها در این مزار با کمک نذورات مردم ساخته شده است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام پرویز بخشی پور صبح امروز در مراسم افتتاح چند طرح عمرانی در بقعه شاه سلیمان علی اظهار داشت: امروز ۴ طرح عمرانی اوقاف در بقعه مزار شاه سلمیان علی(ع) شهرستان خوسف افتتاح شد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل آشپزخانه، مخازن آب، پارکینگ، دیوار ساحل کانال آب استکه برای اجرای این طرح‌ها ۵۰۰میلیون تومان هزینه شده است.

معاون بهره برداری اقتصادی و بهره برداری اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: مزار شاه سلیمان علی در ۷۵ کیلومتری خوسف در دهستان قلعه زری بخش ماژان شهرستان خوسف واقع شده است که این امامزاده با اعتقاد گروهی به سادات باقریه برخی منتسب به اولاد حضرت موسی بن جعفر(ع) است.

بخشی پور افزود: بیشتر و یا تمام پروژه‌هایی که اخیرا در این مجموعه سیاحتی و زیارتی اضافه شده است با کمک مردم بوده  و برنامه‌های  مختلفی در طول سال در این بقعه برگزار می‌شود که می توان به برگزاری طرح‌های نشاط معنوی، ویژه برنامه‌های ایام شهادت ائمه اطهار با حضور خیل زیادی از زائران اشاره کرد.

وی بیان داشت: فاصله مزار شاه سلیمان علی  تا شهر بیرجند ۱۱۰ کیلومتر است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =