ویزیت ۲۷۸۳ نفر از مردم محروم توسط قرارگاه پدافند هوایی

معاون طب رزم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از ویزیت ۲۷۸۳ نفر طی ۲روز در طرح مردم یاری پدافند هوایی در بیرجند خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، دکتر محمد کریم‌هروی سرپرست گروه اعزامی اداره بهداشت درمان و امداد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیای ارتش به بیرجند در طرح مردم‌یاری گفت: ۲۷۸۳  نفر در ۲ روز در طرح مردم یاری پدافند هوایی در بیرجند توسط پزشکان اعزامی پدافند هوایی معاینه و اقدام درمانی مناسب و تجویز و تحویل دارو به صورت رایگان انجام شده است.

وی با اشاره به استقبال مردم شهرستان سربیشه و شهرهای اطراف از این طرح اظهار داشت:تا کنون تعداد ۱۱۰۵ نفر از مراجعین خدمات معاینه تخصصی توسط پزشک متخصص دریافت کرده‌اند و تعداد ۳۳۵  نفر ویزیت دنداپزشکی شده‌اند که خدماتی شامل درمان ریشه، ترمیم کامپوزیت و آمالگام،جراحی دندان عقل و کشیدن دندان ارائه شده است.

بیشتر بخوانید

ویزیت رایگان ۱۹ هزار نفر در رزمایش ارتش

معاون طب رزم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) افزود:علاوه بر این خدمات ،مشاوره‌های روانشناسی و ارائه بسته‌های بهداشت دهان و دندان و همچنین خدمات دامپزشکی و درمان طیور به مردم شریف منطقه سربیشه و روستای سلم آباد و عشایر این محدوده ارائه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 18 =